Mulțumesc celor care au aplicat pentru testarea tiparului de chiloți Maya

Tipar Chiloti Maya

To read the English version of this article visit this page.

Am primit o grămadă de cereri pe site-ul internațiol, ce-i drept. Dar și câteva de aici. Nu pot decât să vă mulțumesc pentru interesul pentru tiparul meu.

*

Vă rog, dacă nu ați primit un răspuns la cererea voastră să verificați folderele de Spam sau Junk. Unele din emailurile mele ajung acolo, nu pentru că sunt spam, ci pentru
că așa le cataloghează sistemul vostru de email. Mai am de învățat cum să remediez acest lucru. Dacă nu aveți email de la mine, puteți să comentați aici și eu vă voi răspunde.

Iată câteva concluzii din prima etapă de testare:
– exceptând o singură măsură, restul la toate am primit cel puțin câte o cerere;
– protecția este un pic cam lată;
– fața este un pic cam scurtă;
– trebe adăugate mai multe texte explanatorii pe tipar;

Perioada de testare este toată luna Martie. Poate e prea mult?


Să aveți o săptămână creativă!

Dacă ai o întrebare sau o opinie scrie-mi aici:

