Caut testeri pentru tiparul de chiloți Maya

Chiloți Maya

ACTUALIZARE: Aplicarea pentru testarea tiparului de chiloți Maya nu mai este disponibilă. Vă mulțumesc! Pentru cei care vor să încerce tiparul, vă rog să așteptați lansarea oficială sau a doua rundă de teste.

Wanna test my Maya Panties pattern? Read details on the English page here.

Am ajuns într-un punct în care consider că tiparul este gata pentru a fi testat de către alții. Am conceput această pereche ca una de zi. În față și în spate este cusătura pe linia centrală. Partea de protecție este dublată. Cât am tot cusut la acești chiloți am ajuns să ador modelul! Abia aștept să văd cum se aranjează pe alte figuri și ce păreri aveți.

Găsește-ți mărimea

Informații

  • Tiparul pentru chiloții Maya este în format PDF
  • Voi răspunde numai mesajelor trimise de pe formularul pentru testare
  • Formulare incomplete nu vor fi luate în considerare
  • Nu voi colabora cu persoanele care nu răspund la email-uri sau întrebări
  • Cereți tiparul pentru testare numai dacă îl veți coase cât de curând

Condiții

Dacă sunteți o persoană care:

  • puteți coase o pereche de chiloți fără instrucțiuni (deși vor fi furnizate câteva imagini din timpul coaserii)
  • sunteți disponibil să schimbați email-uri legate strict de tipar; tot ce vom discuta va rămâne privat
  • v-ați măsurat conform instrucțiunilor mele
  • vreți să testați tiparul

completați formularul de mai jos. Eu vă voi răspunde cu mai multe detalii în cel mai scurt timp posibil.


Vă mulțumesc, croitorese curajoase! Spor la cusut chiloți!

