Culottes Maya – Versiunea 2 și 3

Chiloti Maya Versiunea 2 si 3

For English version of this article, please read here.

A trecut ceva timp de când am mai publicat vreun post cu articole cusute. Dar să știți că în tot acest timp am mai tras câte un tighel la mașină. Au fost în testare chiloții Maya.

Exponatul cu numărul 2 sunt din dantelă roșie. Dantelă ieftină si cam proastă. După 2 spălări devine scămoșată.

De fapt dantelă nu e chiar potrivită pentru acest tip de chiloți pentru că se întinde numai pe o direcție și eu am nevoie ca materialul să se întindă în toate direcțiile. Cu toate acestea, chiloții sunt purtabili și chiar confortabili.

Exponatul cu numărul 3 sunt o pereche cusută din tricotaj de bumbac albastru. Și sunt fantastici!

Între toate versiunile sunt modificări ușoare pe tipar. Mai ales am ajustat fața. Acest model de chiloți nu este unul elgant, mai degrabă unul cu iz sportiv. Ușor și rapid de făcut, dar și confortabili la purtat.
Chiloti Maya versiunea 2 si 3

De fapt, odata cu versiunea 3, consider tiparul gata pentru a fi propus la testare. Am încercat sa pun si o fundiță în față, dar fără succes.
Izi si funditele

Judecând după poza, când asistenta mea patrupedă era tunsă, am cusut chiloții vara. De atunci am tot lucrat în paralel la site-ul meu cel nou în engleză.
Totuși am încercat să răspund la emailuri și comentarii. Mă bucur să țin legătura cu cititori mai vechi! Urez bun venit celor noi!

Dacă ai o întrebare sau o opinie scrie-mi aici:

