O listă cu ajustări pentru tiparul de sutien

M-am gândit să compilez o listă cu posibile ajustări ale tiparului de sutien. Lista nu este completă, acesta este începutul.
bra band

Multă lume întreabă ce trebuie să modifice pentru a obține un tipar relativ mai bun pentru corpul lor. Cred că sunteți de acord că o imagine cu o diagramă face mai mult decât câteva fraza. În plus în unele momente, spiritul explicativ mă lasă baltă. Așa că am decis să adun aici o listă cu posibile ajustări care se pot aduce unui tipar de sutien. Asta NU se înseamnă că noi trebuie să le facem pe toate pe tiparul nostru! Scopul principal al listei mele este, când cineva mă va întreba ce trebuie să modifice, eu să îl îndrum „încearcă ca la punctul 1 și 3” sau „trebuie să modifici fix cum arată la punctul 2”. Deocamdată lista este numai cu ajustări comune pentru bandă. Periodic voi mai adăuga. O idee foarte bună ar fi să adaug ajustări pentru cupă în dependență de modelul acesteia. Dar acest lucru îmi va lua ceva timp.

*

Fără a mai lungi vorba, să trecem la treabă. Cam așa arată tiparul de sutien pentru bandă:
bra band


Ajustări pentru bandă


#1 – Îngustează banda dintre cupe
narrow bra bridge
bra band pattern


#2 – Lărgește banda dintre cupe
widen bra bridge
bra band pattern


#3 – Ridică marginea benzii în față
raise bridge lower edge
bra band pattern


#4 – Îngustează banda dintre cupe numai în partea de jos
narrow bra bridge on the bottom
bra band
bra band

Noua line pentru Îndoitura Materialului


#5 – Îngustează banda dintre cupe numai în partea de sus
narrow bra bridge on top
bra band
bra band

Noua linie pentru Îndoitura Materialului


Sper să vă fie și vouă de folos!

*

7 comentarii

  1. What a brilliant list of adjustments, thank you! I am now on my third Maya bra (we won’t count number two because it was made of felt :)), and I am loving it. I shall look at it a little more critically in light of these adjustments to improve the fit further.

  2. It would be so great if you could explain why you would use these alternations. I am a beginner sewer, and I will be trying this pattern over the weekend, but if it doesn’t fit properly and needs adjustment, I would not be able to explain where and why. So it would be fantastic if you could say, for example „use #1 if your breasts are close together”, or „use #5 if your breasts are full on bottom but shallow on top” etc (I’m just guessing the reasons here).

    1. Yeah, that’s a great tip. I will do that next time I update this article. You’re totally right, for beginners it is not clear why they should do a specific alterations.

Dacă ai o întrebare sau o opinie scrie-mi aici:

