Tipar Sutien Maya – Acum Disponibil!

Acesta este un tipar de croitorie GRATIS.
tipar sutien maya

  • Pagina tiparului o găstiți aici. Nu ignorați secțiunea „Recomandări” unde găsiți link-uri către recenzii și versiuni de sutiene după acest tipar
  • Mi-ar plăcea să aflu ce părere aveți despre pagina tiparlui și cum este organizată informația
  • Permiteți-mi să îmi exprim gratitudinea pentru persoanele care s-au implicat în lansarea acestui tipar! Mulțumesc!
  • Vă rog frumos să DISTRIBUIȚI (forumuri, grupuri, bloguri, site-uri, Facebook, Twitter etc) despre lansarea tiparului meu de sutien!

*

Spor la cusut sutiene!

*

10 comentarii

Dacă ai o întrebare sau o opinie scrie-mi aici:

