Tipar sutien Maya – Statistici de la testare

Cred că acest subiect este așteptat de mai mulți. Cum se descurcă tiparul pe diverse mărimi?
sutiene maya

Și cred că este timpul să fac un rezumat despre asta.

*

Despre mărimile cupelor care au fost cerute

Ei bine, am avut de desenat de la A până la …K. Dap, cupe K tot! Nu am primit cereri pentru AA sau AAA.

*

Despre mărimea benzilor

Benzi am avut de desenat de tot felul. De la 60 EU până la 100 EU. Mai sus de 100 nu am primit cereri.

*

Dacă vă întrebați câte mărimi am tot desenat

Cam 42 de mărimi și asta nu sunt toate. Unele mărimi au fost cerute  în format A4 și Letter. Și încă mai am câteva mărimi pe care trebuie să le desenez.

*

Primele impresii de la cei care au cusut Maya

Am primit o mulțime de impresii bune și de la cupa B, și de la cupe J! Drept dovadă vă invit să citiți recenzia scrisă de Sofia pe minunatul ei blog. Ea a cusut o Maya foarte simpatică!

Dar am să recunosc, Maya nu se potrivește pe toate tipurile de corpuri. Dar niciun tipar de sutien nu se potrivește fără ajustări.  Însă pentru foarte multe forme Maya este foarte ok. Îmi era așa de frică că vor fi probleme la cupele mari, dar sutienele au ieșit foarte bine!

*

Cel mai bun feedback pe care l-am primit

este că … forma cupelor este rotundă! Este bucuria mea să aud asta! Dacă ați urmărit aventura mea despre crearea acestui tipar ar trebuie să știți cât m-am chinuit să aduc cupele la această formă.

*

Perioada de testare nu s-a terminat

Septembrie e tot rezervat pentru testare. Fără grabă! Mulțumesc foarte mult celor care au testat sau sunt în proces de testare a tiparului de sutien Maya!

*

8 comentarii

  1. Ana, ce succes! De fapt nu ma mira de fel, pentru ca am stiut ca asta va fi viitorul tau. Si inca nu am vazut tot ce poti sa creezi si ce lucruri minunate ne vei prezenta. Carmen

    1. Carmen, multumesc! Am avut de desenat tipare de nu mai credeam ca se termina :)) Sper acum sa se raspandeasca vestea despre acest tipar. Mi-ar placea sa ajunga in toate colturile lumii.

  2. bonjour suite au test de votre patron je vous tiens au courant de ce que j’ai pu faire le patron se couds facilement et tous le morceaux correspondent très bien cependant au porté le modèle est importable . le bonnet est beucoup trop grand tout comme la bande du dos et la partie se trouvant sous l’aisselle baille enormement. cordialement Mme Gentils

    1. Hi, Lucrèce, I’m sorry, I do not speak French. As I understand from translating your text, your top cup is too big and you have problems near the armpit. Would you like to test a smaller cup size?

Dacă ai o întrebare sau o opinie scrie-mi aici:

