Către toate doamnele care testează tiparul Maya

Cu rușine am să recunosc, lucrul cu emailurile mă depășește. Și poșta electronică a avut ceva probleme unele zile. Prin urmare trebuie să adresez câteva întrebări.
maya sutien testare

  • Este cineva care a aplicat și nu a primit tipar?
  • Este cineva care a trimis emailuri și nu a primit răspuns de la mine?

Vă rog mult să mă Contactați sau să-mi lăsați un comentariu aici. Îmi doresc ca toată lumea să aibă o experiență plăcută discutând cu  mine și la cusutul sutienului.

*

Pentru toate persoanele care testează:

  • MULȚUMESC tuturor pentru că vă faceți timp să răspundeți la emailuri și să coaseți aceste sutiene;
  • În următoarele zile nu voi fi disponibilă online – ceea ce înseamnă că nu voi putea răspunde la emailuri; revin de miercuri;
  • Vă rog să nu vă grăbiți cu cusutul; fiecare dintre noi e ocupat cu lucruri importante și eu înțeleg foarte bine; până la urmă cusutul e un hobby, iar un hobby se execută în timpul nostru liber;
  • Dacă vreți să postați lucrarea voastră pe pagina sau blogul personal, sau pe un grup/forum, nu pot decât să vă încurajez să o faceți;
  • Dacă vreți să scrieți o recenzie despre acest tipar pe site-ul / blog-ul personal sau pe un grup/forum, iarăși aveți permisiunea mea;
  • Vă rog să nu faceți alterări ale tiparului pentru a trece de la o mărime la alta; scrieți-mi și eu o să vă trimit tiparul cu mărimea de care aveți nevoie;

*

Spor la cusut sutiene! Sper săptămâna viitoare să reușeșc să vă arăt câteva statistici inițiale legat de acest tipar.

3 comentarii

Dacă ai o întrebare sau o opinie scrie-mi aici:

