Cum reparăm o găurică de pe linia umărului la un tricou

Vi s-a întâmplat vreodată? Să cumpărați o haină drăguță și acasă să descoperiți că are o găurică?
shirt hole

Eu am pățit-o! Am cumpătat această bluziță pentru mama:

*

Un tricou simplu și drăguț. 100% de in.

Dacă era sintetic nu-mi părea așa de rău. Dar natural și nou-nouț, și stricat. Ei bine, îl voi repara și vă arăt și vouă cum fac:


Materiale necesare

Vom avea nevoie de benzi decorative (care se potrivesc la tricou) și o bucată de termocolant. Și uneletele obișnuite de cusut: ață potrivită la culoare, mașina de cusut etc:

Și o pisică:

Pisica e obțională, bineînțeles!

*

Practic vom acoperi găurica cu banda decorativă:

Dar vom aplica și măsuri de siguranță.


Preps

Înainte de toate, călcați umerii:

Și benzile:

*

Tăiați o bucată de bandă pentru un umăr. Atenție, benzile trebuie să fie mai lungi decât umerii:

Pentru simetrie, vom decora ambii umeri. Tăiați bentiță și pentru al doilea umăr exact ca prima:

*

Pentru termocolant trebuie să măsurăm distanța marcată cu roșu:

Tăiați pentru ambii umeri. Lungimea este cea măsurată mai sus. Lățimea trebuie să fie un pic mai mare decât la benzile decorative!

*

Gata cu pregătirile. Aveți astea?


Aplicăm termocolantul

Fuga la masa de călcat. Termocolantul trebuie plasat pe dosul tricoului:

Așa ca să acoperim găurica. De ce folosim termocolant? Ca să oprim ca găurica noastră să se extindă.

Acum călcați. În dependență de ce termocolant folosiți s-ar putea să aveți nevoie să călcați folosind o bucată de cârpa udă.

Și gata:


Coasem bentițele

Așa arată tricoul pe dos pe linia umărului:

Pe față vom coase decorațiunile:

Luați o bentiță pentru un umăr:

Eu a trebuit să cer permisiune – gâdilici pe burtică.

Așezați banda de-a lungul cusăturii umărului astfel încât să acopere gâurica:

Capetele vor trece de marginile tricoului:

*

Puteți să prindeți cu ace sau să însăilați. Eu am fugit direct la mașina de cusut.

Trebuie să facem două cusături – săgețile roșii arată unde.

Prima e gata:

Și a doua:

*

Iata cum arată tricoul la acest moment:

Și pe dos:

Găurica este ascunsă între cele două straturi. Coaseți similar și pentru al doilea umăr.


Finisăm

Ateția la micile detalii face difența. Trebuie să ascundem capetele de la benzi:

*

Pe partea răscroiturii gâtului este o singură cusătura decorativă. Și eu voi face una, dar numai pe bandă. Pe dos această cusătură trebuie să prindă banda:

La mânecă sunt două cusături:

Coaseți și pentru al doilea umăr.

*

Întoarceți tricoul pe dos. Unele benzi pot să fie prea lungi:

Tăiați surplusul:

*

Și am terminat. Încă odată călcăm:

Iată tricoul meu reparat:


Sper că v-a plăcut tutorialul!

6 comentarii

Dacă ai o întrebare sau o opinie scrie-mi aici:

