Încă câteva informații depre tiparul meu de sutien

Ei bine, iață schița pentru acest tipar:

Sper să vă placă. E rozoviu. Aceasta va fi imaginea oficială pentru tipar.

*

Și un anunț micuț (de fapt nu chiar mic). Am denumit acest tipar. Alături de imaginea rozovie, acesta va fi: Tipar Sutien Maya! Poate într-o zi o să vă povestesc de unde vine numele 🙂

Pe de altă parte, am reușit să strâng cam toate informațiile pentru pagina cu tiparul. Mai trebuie să organizez aceste informații: detalii tehnice, galerie de imagini, mărimi, instrucțiuni pentru confecționare.

*

Și dacă tot am menționat de mărimi. Sunteți invitate să citiți paginile despre mărimele de sutien și cum se iau măsurile.

*

Vă încurajez să citiți dinainte și să îmi adresați întrebări acolo unde ceva nu este clar. Și asta pentru că… ei bine, pentru că veți avea nevoie dacă vreți să încercați acest tipar al meu 🙂

*

Vă îmbrățișez cu drag și fiți pe fază!

4 comentarii

Dacă ai o întrebare sau o opinie scrie-mi aici:

