Sutien de test după tiparul meu – exponat nr 4

Am cusut un nou sutien pentu a testa tiparul meu. De această dată este mărimea EU95AA/UK42AA/US42AA. Dap, o mărime diferită!
sutien dantela

Cupele sunt superbe! Rotunde și pline!
sutien burete

N-am să vă necăjesc cu multă vorbăraie. Doar am să vă zic că sunt foarte mulțimită de rezultat. Acest sutien e diferit de precedentul prin metoda de proiectare a benzii. În rest e la fel ca exemplarul #3 (și bineînțeles mărimea e diferită). Câteva poze din timpul lucrului:
coase banda sutien
coase supe sutien
coase banda sutien
coase cupe sutien
coase sutien

Am definitivat pașii de proiectare a tiparului. Mă pregătesc pentru lansare. Prin „lansare” vreau să spun – testare la nivel global 🙂 Așadar cine vrea să încerce acest tipar?
Ok, și acum e timpul de inspecție a acestei bucăți de lenjerie. Click pe una din imagini pentru a intra în modul galerie.



O notiță despre cât de bine vine pentru că este o singură problemuță. Banda-i prea îngustă. Dar, aceasta nu e o greșeală de proiectare. Ci lungimi greșite la elastic – complet vina mea. Pe de altă parte, vreau să fac un mic tutorial cum să lungim banda un pic. Așă că poate dintre voi vor avea de câștigat de pe urma greșelii mele 🙂

19 comentarii

    1. Ginpins, just opened kollabora. Your projects are so beautiful! Exquisite! I should dig more on this kollabora platform. I can’t wait for you to try my pattern. Thank you 🙂

    1. Rosita, trebuie sa zambesc. Tocmai la asta m-am gandit cand scriam articolul, ca o sa ma intrebe lumea daca-i pt mine. Nu, acesta nu e pentru mine. Am avut oportunitatea sa cos pentru altcineva 🙂 Foarte buna ocazie sa vad cum ies cupele pt alta marime.

  1. This is Such a beautiful bra and I have enjoyed reading about your sampling and changes to get this far. I am new to your blog but will be following from now on.
    Regards
    Sue (London UK)

  2. I think this version is my favorite! The color is lovely! I’ve been following your drafting and testing adventures with this bra and am waiting with bated breath for its release. I would love to test out this pattern!

Dacă ai o întrebare sau o opinie scrie-mi aici:

