Sutien de test după tiparul meu – exponat nr 3

Încă un sutien este aproape gata pentru a fi purtat:
lace bra


Are o combinație mai ciudată de culori. Nu am avut elastic bej. Am folosit negru și fundițe tot negre. Totuși, amesticătura aceasta de culori și decorațiuni încarcă pre mult:
lace bra

Ceva poze din timpul lucrului:
sewing bra cups
bra cup layers

Cupele îmi plac maxim. Sunt deosebite!
making a bra
making a bra
sewing a bra
Pentru mai multe poze din timpul lucrui puteți citi articolul precendent.

*

Să vedem ce îmi place la această versiune de sutien:

  • Cupele în sfârșit sunt așa cum vreau eu! Am terminat de proiectat la cupe.
  • Banda dintre cupe este mai lată decât la sutienul de test 1 și decât la sutienul de test 2. Pentru mine, tutorialul pentru ajustat această porțiune funcționează[link].
  • Cu toată aglomerația de culori, mie îmi place acestă piesă de lenjerie. E frumoasă și sofisticată.

*

Să vedem și ce nu îmi place:

  • Un singur lucru; Mă grăbeam să termin, așa că am cusut oribil canalele pentru sârmă 😦 Sper să ignorați cusăturile urâte.

*

Să luăm o pauză de la vorbăraie. Iată poze cu sutienul gata:
lace bra
lace back bra
lace bra
foam bra

*

Iar acum, să vedem ce mai am de făcut la tiparul de sutien:

  • În primul trebuie să port sutienul acesta pentru a decide gradul de comfort; sutienul anterior s-a dovedit foarte bun, dar nu perfect pentru criteriile mele de acceptanță;
  • Făceam niște teste la tipar pentru diverse mărimi și mi-am dat seama ca banda trebuie modificată ca să pot pune și cupe mari, de ex E și mai mari;
  • Spre rușinea mea, am descoperit o eroare de proiectare la bandă. Nu scoteam din lățimea de bandă, porțiunea ocupată de sistemul de prindere; asta trebuie corectat;
  • Să desenez o versiune nouă de tipar și să cos un nou sutien de test; cupele rămân astea, dar banda va fi nouă;

*

Ce am învățat:

  • Am o impresie că acest model de sutien nu va merge pentru cupele mari (F și mai mari); dar asta nu înseamnă că nu voi publica tipar și pentru acele mărimi! Dacă vreți să încercați, lăsați-mi comment. Nu refuz nicio persoană dornică să testeze tiparul 🙂

*

Câteva poze cu detalii:
bra wing
bra channels
bra wing

Când am cusut m-am trezit că breteaua este prea scurtă. A trebuit să o lungesc. Am unit două elastice. Ca să ascund cusătura zig-zag am pus o fundiță:
bra trap bow
bra strap bow

*

Câteva gânduri de încheiere. Cred că proiectarea tiparului este în stadiul final. Trebuie să încep să scriu pagina cu tiparul de sutien, câteva articole despre coasere și alte chestii. Așa că, fiți cu ochii pe progresul meu. În curând noi informații 🙂

lace bra

15 comentarii

  1. I think it looks great! I can’t wait to have a go at your pattern 🙂 I wear an E/F cup usually so it will be interesting to see how it works with my size!

  2. Si eu abia astept sa il fac! Ieri am fost sa imi caut un sutien frumos de dantela, dar e foarte greau sa gasesc pentru ca eu am foarte mult loc liber la mijloc si sutienele din magazine au un bridge normal, foarte rar gasesc su bridge mai lat. Mor de invidie cand vad ce sutiene faine dantelate iti faci 🙂

  3. It looks great! And the colour combination is really nice. I love everything with a lace overlay! 😉
    Also I’d like to ask you: have lined the inside of the cups or have you used only the cut and sew foam? I’m experimenting with lining the interior of the foam cups in my bras (the foam that I use has such an ugly colour…), so I’m curious about what kind of fabric would you use to line them. Your bra cups look so neatly finished! 🙂

    1. Sofia, I tried two methods. Method 1: use cotton fusible lining, press to the foam. Sew foam pieces, apply a satin band to cover the stitches. Here’s a link to a photo – that’s the inside of the cup: https://i0.wp.com/i1210.photobucket.com/albums/cc415/afilimonb/Hobby/Croitorie/Tutoriale/Cum%20se%20coase%20un%20sutien%20-%20Etapa%207/29_zpstudccrui.jpg. This method reduces the stretch of the cup. Method 2: sew a separate cup lining from knit cotton. Attach the lining to the foam cup. If you can, use natural fabric for lining your cups. Feels much better than any other kind of fabric.
      Also, check the pattern instructions. If it says you can use stretch fabric for the lining, that knit cotton is ok.

  4. I think it works for color.I would like to see this with the whole band in red lace with the cups done the way they are.

Dacă ai o întrebare sau o opinie scrie-mi aici:

