Noutăți despre tiparul meu de sutien

Lucrez în tăcere la tipar. Un nou sutien de test este în lucru, iată cum arată cupa în interior:
bra cup
Câte cusături puteți distinge? Eu am pierdut numărul!

*

Muncesc de zor în câteva direcții 😀 Am început să scriu pagini cu informații utile pentru lansarea tiparului. Puteți arunca un ochi aici: Despre gradul de extensibilitate al elasticelor

Și pentru că am tot bodogănit despre desenare și testare tipar, ați vrea să vedeți cum a evoluat tiparul de la versiunea 1 până la versiunea 5 (versiunea curentă)? Majoritatea modificărilor au fost la cupă; banda a suferit modificări nesemnificative. Iată aici piesele de la cupă:
cup pattern
Linia verde – cupă versiunea 1 – nu am cusut un sutien de test, doar cupa din burete
Linia albastră – cupă versiunea 3 – acesta este sutienul alb
Linia roșie – cupă versiunea 5 – acesta este sutienul în lucru
Versiunea 2 a fost sutienul bej. Versiunea 4 a fost doar cupa din burete de care nu am fost mulțumită.

*

Fiecare versiune era mai bună decât precedenta. Ajung la un nivel la care simt că sunt mulțumită și de cupă, și de modelul sutienului. Priviți aici cupele din bureței:
bra foam cups
Sunt clare îmbunătățiri. Ultima cupă are o formă frumoasă plină aproape rotundă. Nu mai sunt țuguiate!
bra foam cups

Mă gândesc că pentru primul tipar de sutien trebuia să fi ales un model mai simplu pentru cupe – de exemplu din două piese. Dar, nu o să mă plâng prea mult, merg înainte și nu mă uit înapoi! Excepție momentul când trebuie să croiesc o grămezemie de piese:
bra pieces

Dap, acesta este următorul meu sutien de test! Nu am prea multe de arătat la el, doar câteva poze:
making bra
sewing bra
lace bra detail

Abia aștept să vină weekend-ul  ca să termin de cusut această piesă de lenjerie!

7 comentarii

  1. That looks wonderful! I love the dark shades of red. I’ve not yet tried using something like stretch lace for the back bands– I’m curious to know if it’s equally supportive, compared with the powernet fabric I’ve been using. I love the way the lace looks, used this way.

    1. Lindy, I’ve never used powernet, so I can’t make a comparison. But my logical thinking is, stretch lace works for back wings for cups smaller than D. The whole support resides on the quality of elastics. I also think, if you choose a firm lace fabric, and a firm elastic, you may get a good result for bigger cups. But this is to experiment 🙂

      1. That does make sense. Maybe I could at least get the look of lace by layering it over powernet when extra support is needed? Powernet does come in various weights; I could use a light powernet with lace. Thanks for the inspiration!

  2. Am facut si eu prima mea cupa, dar am construit tiparul dupa niste indicatii gasite pe un alt site. Mi-a iesit si mie cam ascutita si nu stiu cum sa o rotunjesc. Care e logica dupa care ai rotunjit partile din tipar?

    1. Nu e nicio logica, pur si simplu in loc de colt incerci sa faci o line curba. Cat de curba, depinde de forma sanului. Si e mai mult trial and error pana sa gasesti 🙂 Dupa ce instructiuni ai desenat cupa?

Dacă ai o întrebare sau o opinie scrie-mi aici:

