Tutorial: Confecționarea unui sutien – Etapa 7.5: Coaserea cupelor

Finisarea cupei

Ce ne-a mai rămas este să finisăm cupa:

Cu ceva înfrumusețare. Am ales o danteluță subțire și extensibilă:

Pentru a prinde dantela de cupă, folosiți cusătura zig-zag:

Și iată cum arată:

Cupa pe interior:

Detaliu:

Coaseți dantela la ambele cupe:

Și am terminat cupele!

Etapa anterioară – Etapa 7.4: Coaserea cupelor – Îmbinarea tuturor straturilor cupei

*

Următoarea etapă – Etapa 8.1: Coaserea benzii – Pregătirea părții din față a benzii

*

10 comentarii

    1. Izi, poti sa faci ceva mai simplut 🙂 Fara burete. Doar ca sa deprinzi tehnicile. Abia astept sa vad ca incepeti sa coaseti. Puteti sa ma intrebati orice, ca va ajut la orice pas 🙂

    1. They are very old. Got them from a local store when I was living in Chisinau, Moldova. I have no idea where they are getting their supplies from. I haven’t seen this king of pins nowhere in the world 😦 The ribbon is cheap satin non-stretch. The kind one that is in every haberdashery. All colors and different width. And we never buy it 🙂 Would you like to cover the seams using this same method?

  1. Hey, just read all of your tutorial. I must say, I am blown over with the amount of attention, detail & effort you’ve put yard this! I am so gratefu. I am a visvisual learner & you’ve helped me so much. I am going to tackle and conqure this task. Making a bra is in my bucket list. God knows why, lol But, thank you. You’ve been a great help.

Dacă ai o întrebare sau o opinie scrie-mi aici:

