Sutien de test după tiparul meu – exponat nr 2

Încă un sutien de test după tiparul meu:

Avertizare: o grămadă de poze! Pentru poze cu sutienul gata, mergeți direct la finalul paginii. Pentru restul care vreți să vedeți detalii legate de proges, să începem de aici.
După primul sutien concluzia a fost: cupele sunt prea țuguiate. Pentru acestă versiune a sutienului ( numită versiunea 3) am modificat forma cupelor – am adăugat rontunjimi. Am cusut repede cupa din burete și iată: cupa veche la stânga, cupa nouă la dreapta:

Puteți deosebi ceva diferențe? Iata și o poză cu niște marcaje de ale mele:

Așadar, se vede o rotunjire ușoară la cupa nr2? Dap, sunt foarte mulțumită de asta!

*

Încercând cupa pe mine am aflat un lucru interesant: o cupă vine perfect, cealaltă nu este complet umplută. Să nu credeți, am testat cu aceași cupă, doar că am întors-o pe dos 😛 De asemenea, chiar dacă această cupă este cu mult mai bună decât cea de data trecută, eu vrea să fie și mai mult rotunjită. Este o smecherie la mijloc de ce, dar am să vă zic despre asta într-un alt post.

*

Cu toate că nu sunt complet mulțumită de această cupă, am decis să cos totuși un sutien. Am ales o dantelă nu foarte elastică:

Care s-a dovedit a fi de o calitate îndoielnică, așa că nu regret că am folosit-o. Puntul minus: e de culoare albă, iar alb e greu de fotografiat. Iar pozele sunt foarte importante pentru mine. Ele sunt dovada progresului meu 🙂


Și nu e numai asta. Fiecare sutien pe care-l fac vreau să aibă diferite stiluri la cupe, așa încât să vă alegeți unul care vă place. Adică țintesc la: un tipar – mai multe stiluri. Având poze proaste, nu veți putea vedea detaliile subtile. Iată-mă lucrând la cupe:

Am folosit tricotaj de bumbac pentru căptușeală, care vine și pe față:

Și iată cupele noi:

De data aceasta nu am mai făcut așa multe poze din timpul cusutului, dar tot strecor câteva:



Și aici sutienul gata cu câteva detalii:






Noul sutien sub bluză:


Trebuie să vă spun – îmi plac mai mult cupele decoltate și sunt mai potrivite pentru silueta mea mică. Dar, acesta este un sutien cu un stil clasic și cred că mai mulți ar coase, decât cupele-demi, corect? În plus, mai este o șmecherie la cupele astea, despre care tot nu vă spun încă.

Așadar, ce am învățat după această experiență?
– forma cupei s-a îmbunătățit semnificativ;
– un sân e mai mare decât altul;
– purtând primul sutien mi-am dat seama că sunt probleme la elastic; la acest sutien lungimea elasticului a fost măsurată mai atent;
– de asemenea, purtând primul sutien am descoperit și o problemă; am dedus că puntea (banda dintre sâni) e de vină; acest sutien are o bandă mai lată; modificarea s-a dovedit a fi o decizie bună; deja mă gândesc la un tutorial;

Cele mai importante lucruri care le-am învățat:
– mă bucur că am ales să testez tiparul și nu l-am publicat din prima; dacă vreau ceva bun trebuie să depun în operația de testare;
– testând tiparul îți dai seama de forma corpului;
– testând tiparul îți dai seama ce materiale sunt bune pentru acest sutien și care nu trebuie folosite;
– testând diferite elastice îți dai seama ce grad de extensibilitate trebuie să aibă elasticul pentru acest sutien;
– testând cele 2 sisteme de închidere, îți dai seama că cel cu 2 cârlige nu e recomandat pentru cupele mari, de la D în sus;
– și probabil și alte chestii care acum îmi scapă; Dar de un lucru sunt sigură: toate aceste observații trebuie notate într-un caiet, pentru că toate acestea vor fi menționate în instrucțiunile tiparului!

Încă câteva poze pentru ochii voștri:




În concluzie:
– acest sutien nu încheie etapa mea de testare; sutienul îmi vine mult mai bine decât cel de dinainte, dar totuși vreau cupe și mai rotunde; până nu obțin ce-mi doresc, nu mă opresc!
– trebui să port acest sutien câteva zile pentru a decide gradul de comfort;
– cred că voi aplica și alte câteva modificări la cupă;
– trebuie să testez o teorie de a mea legată de punte (banda dintre cupe) și să citesc despre asta un pic; de ce? Pentru că aș vrea să scriu un tutorial despre asta 🙂
– dacă credeți că am luat-o razna, asta nu-i tot! Chiar dacă următorul sutien se dovedește a fi „CEL BUN”, încă o să mai cos vreo 2 sutiene până să public tiparul; unul dintre ele va fi pentru  mama – adică altă mărime;

*

Și o notă finală – vreau să îmi exprim recunoștința pentru toți cei care: citesc, comenteză și mă sprijină! Vă mulțumesc! Acest tipar va fi gratis – cu mărimi câte pot eu desena în timpul meu liber.

11 comentarii

  1. Wow! Treaba asta cu sutienele nu e pentru cei slabi de inger! Cata rabdare iti trebuie!! Dar bravo tie pentru nu numai curajul de a incepe sa il cosi, dar mai ales pentru nebunia de a face tiparul! (Si ce tare sa vorbim de croitorie in romana!! Cand am plecat din Ro acum 5 ani nu cosea nimeni, sau cel putin nu online).

    1. Alex, bine ai venit pe blogul meu 🙂 Sa stii ca lumea pe aici coase de multa vreme, Insa nu au toti bloguri, din aceasta cauza nu prea se cunosc. Dar sunt cateva forumuri care activeaza de mult timp. Iar recent a inceput lumea sa foloseasca si paginile de Facebook 🙂 Spor mare si la cusut, si la blog. Imi plac articolele tale si hainutele pe care le faci!

  2. It turned out quite lovely Ana, your talent amazes me! Because of your knowledge I thought of you as much older, but can see you are young! Your mom must be proud to have such a talented daughter! You should be able to make quite a career out of this!

    1. Thank you, Elaine. Not thinking about a career yet 🙂 I like to talk and help people about sewing, patterns and fit. I hope to see your makes that fit soon!

    1. Welcome! Large cups – I certainly will try! But there is a thing to consider for large sizes: cup shape will be the same, the band may be a bit different since it has to offer more support.

Dacă ai o întrebare sau o opinie scrie-mi aici:

