Tutorial: Confecționarea unui sutien – Etapa 5.2: Croire

Croire bureței

În continuare: vom croi burețeii. Acestea sunt piesele de tipar: F1, F2, F3.



Materialul meu de burete arată așa, roz cu alb.


Luați materialul și inspectați linia DOGS – linia pe care materialul se întinde cel mai mult. Pe materialul meu, linia e cu albastru. Observați cum sunt așezate piesele cupei:

Materialul de burete trebuie pus în unu. Nu există îndoitura materialului.

Iertați întreruperea, dar am avut inspecția muncii:


Acum conturați pe material. Eu am folosit un creion obișnuit, pentru că voi tăia fix pe liniile desenate:

De asemenea, marcați toate punctele de control. Notați pe toate piesele cu un R (de la R-ight în engleză, pentru cupa dreaptă). De asemenea, marcați și unde e rezerva pentru cusătură pentru că vom avea nevoie când aranjăm piesele pentru coasere.

Acum, întoarceți piesele de hârtie, plasați-le pe material conform linie DOGS:


Conturați piesele pentru a doua cupă, înlăturați piesele de hârtie. Marcați punctele de control, și puneți pe toate cele 3 piese câte un L (L-eft, în engleză pentru stângă). Marcați și unde e rezerva pentru cusătura:


Suntem gata pentru a tăia. Tăiați fix pe liniile desenate:


La final ar trebui să aveți aceste bucăți din materialul de burete:

Pentru fiecare cupă avem câte trei piese.

Etapa anterioară – Etapa 5.1: Croire – Înainte de a croi

*

Următoarea etapă – Etapa 5.3: Croire – Croire dantelă

*

10 comentarii

  1. De cate ori te vad facand sutien, zic ca am sa fac si eu, dar nu sunt inca pregatita, dar sigur voi folosi tutorialele tale. Sunt excelente si nu am mai gasit ceva similar pe net.

  2. Buna, esti senzationala. Cele mai clare explicatii la tine am gasit..felicitari pentru ce faci. Ma tenteaza sa incerc sa fac si eu un sutien insa te rog sa imi spui si mie ce fel de burete sau spuma folosesti (nu imi dau seama din poza ). Eu ma intrebam daca ar merge spuma folosita la parchet de grosime 4-5 mm. Mii de multumiri.

    1. Multumesc! Mihaela, am folosit materialul neopren pe post de burete. E la moda acum si se gaseste peste tot, cred. Burete simplu nu folosi. Nu stiu cum arata spuma pt parchet.

    1. Mihaela, eu am gasit la magazin care vinde materiale, nu la mercerie. Neoprenul se vinde la metru. Cu ceva noroc, poti gasi pe mai multe culori. Juma de metru iti ajunge berechet! 🙂

Dacă ai o întrebare sau o opinie scrie-mi aici:

