Tutorial: Confecționarea unui sutien – Etapa 5.1: Croire

Înainte de a croi

Deoarece într-un sutien sunt destul de multe piese, croirea lor necesită un pic de muncă. Așa că am divizat capitolul pentru croire în postări mai mici. Aici discutăm câteva lucruri ce trebuie știute înainte de a trece la croit.



V-am povestit în articolul trecut despre diverse materiale pe care le voi folosi. De asemenea, am explicat părțile unui sutien, precum și straturile de materiale. Așadar, folosesc tiparul meu de sutien:

Pentru bandă voi utiliza setul de piese H (H1, H2) pentru că am încuietoare cu 2 cârlige. Pentru cupă voi folosi ambele seturi: F1-F3 pentru burete și căptușeală, C1-C3 pentru dantelă. Observați diferența dintre setul F și C la tiparul de cupa:


Pentru tăiere puteți folosi atât foarfeca de croitorie, cât și cutter-ul rotativ cu planșa de croi.

Înainte de aranja piesele de tipar pe material trebuie să înspectăm materialul. Ne trebuie să găsim direcția liniei DOGS. Acest lucru este foarte important, pentru că piesele de tipar vor fi aranjate după această linie.

Dacă nu știți despre DOGS, vă rog să citiți aici înainte de a trece la următorul pas.

Etapa anterioară – Etapa 4: Planificarea modelului de sutien și alegerea materialelor

*

Următoarea etapă – Etapa 5.2: Croire – Croire bureței

*

7 comentarii

    1. Mersi, Ella! Nu e chiar asa de greu. E minutios 😀 Si depinde de fiecare, de ex, mie mi se pare greu sa fac palariute din alea asa bogate si frumoase cum le faci tu 😀

  1. Thanks so much for taking the time to put this in English. Just know that you have at least one english speaker out there who is eternally greatful who would be lost without you. (Size US-K cup over here!! I needed this for ages!)

Dacă ai o întrebare sau o opinie scrie-mi aici:

