Planuri de croitorie pentru perioada următoare

Am câteva noutăți legate planurile de croitorie pe care aș vrea să vi le împărtășesc. Ați văzut mai multe sugestii în articolul precendent.

Noutatea neutră: votul pentru alegerea tiparului s-a terminat. Pe locul întâi sunt 2 rochii:


Eu voi alege rochia care îmi place mai mult 🙂 Dacă ați citit articolul cu votul, știți favorita mea.


Noutatea proastă: am decis să amân desenarea tiparului de rochie. Decizia a fost luată în timp ce așteptam rezultatul voturilor. Citiți mai departe motivul amânării.


Noutatea bună: câțiva ani în urmă începusem să scriu un tutorial despre cum se coase un sutien. Tutorialul era structurat în câteva capitole. Primele două au fost scrise. Dar când a venit vremea să ma apuc de cusut efectiv și să fac poze la proces, totul s-a oprit. Au fost mai multe motive: aparat foto prost, din cauza aparatului trebuia să aleg un material care ar fi ieșit bine în poze, pe care nu-l aveam. Mai târziu nu aveam alte piese, etc. Așadar, vestea bună este: mă apuc să scriu la tutorial pe care intenționez să-l termin! Iată câteva imagini drept dovadă:




Sunt conștientă de faptul că deja pe internet există bloguri care au scris despre acest subiect. Cu toate acestea, vreau ca tutorialul meu să fie foarte detaliat, cu foarte multe imagini. Va fi aproximativ ca un sew-along. Aș vrea foarte mult să văd dintre voi, dragile mele cititoare, că începeți să coaseți sutiene!


Noutatea deosebită: sau cel puțin eu sper așa să fie, este… Acum lucrez la proiectarea unui nou tipar! Tipar de sutien cu sârme! Carmen & Andreea au ghicit asta în precedentul articol! Felicitări!!! Aceastea aici sunt cupe pe câteva dimensiuni la care testam volumul:

Acest tipar de sutien va fi gratis, așa cum e și tiparul de rochie! Primele tipare vor fi pentru mărimea mea – EU70C, EU70B, și pentru a mamei – EU95AA, EU80B. Dar voi adauga și altele dacă sunteți dispuse să testați tiparul și să colaborați cu mine. Așadar, cum vi se parea ideea mea despre tipar? Ați vrea să testați tiparul de sutien? Vă aștept opiniile în secțiunea de comentarii.

Desigur primele sutiene de test după tiparul meu vor fi pentru mine și mama 🙂 Tiparul încă nu este gata. Acum lucrez la liniile de design pentru sutienul de test 2.


Și încă un lucru: tutorialul inițial prevedea coaserea unui sutien cu cupe de burete pre-formate. M-am razgândit în privința asta. Tiparul meu poate fi cusut cu diverse tipuri de cupe: simple din dantelă/tricotaj/lycra, burete care se coase, burete deja modelat. Așa că m-am gândit: trebuie să modific tutorialul. Și îl voi modifica! Tutorialul va arăta cum să coaseți sutien folosind tiparul meu.

În final, nu mai aveți scuze pentru a evita coaserea unui sutien! Eu voi fi alături de voi de-a lungul procesului! Nu mă răzgândesc și nici nu dau înapoi sau cel puțin așa sper. Deși când mă gândesc la câte articole am de scris până să public tiparul de sutien, mă cam ia groaza. Dar cu susținerea voastră, sper să reușesc!

8 comentarii

  1. WOW!!! m-am intors din vacanta la fix! Asa bucurie si”perfect timing” mai rar! Chiar inainte sa plec am comandat materiale de lenjerie intima, inclusiv cele necesare pt un sutien. Ma gandeam sa cumpar Watson bra dar acum…nici nu se mai pune problema. Sunt prima la testat oricand e nevoie! pana e gata in masura mea fac chilotei dupa tiparul tau ca tot se potrivesc de minune! Esti nemaipomenit de generoasa si draguta cu noi! multumesc mult de tot 🙂 Nu am uitat de rochita, azi printez tiparul si maine ma duc dupa material ca nu am nici un material care sa se potriveasca. Multumesc mult, mult! te pup!

  2. Ana, la cupele pe care le-ai facut tu din bucati, ce material este acela? Si de unde l-ai luat? Seamana cu un burete, dar parca nu e ca cel din care sunt facute cupele intregi preformate. Merci.

    1. Rosita! Ce bine imi pare ca ai aparut! Sper ca totul e bine la tine. E un material, da de burete, dar stii cum, buretelul e un strat subtire si pus intre 2 straturi de tricotaj. Nu stiu cum se numeste. Parca i-a zis vanzatoarea ceva de izopren, neopren… ceva cu „pren”. M-am mirat si eu ca am gasit asa minune la Iasi. Sa stii ca e sintetic. Dar captusit cu bumbac este excelent! O sa scriu despre el si o sa pun si pozici. Iar daca ma duc la magazin sa mai cumpar imi notez cum ii zic vanzatoarele si te anunt. Vrei sa incerci asa cupe?

      1. neopren sau „scuba” – Denumire generica pt mai multe calitati a unui material sintetic, impermeabil sau nu. Se fac din el de la costumele de scafandru si lenjerie pt slabit pana la fustele/bluzele cu volume puternice care au tot fost la moda ultimele sezoane
        Izoprenul e materialul din care se fac covorasele acelea pe care se doarme pe munte/se fac ex in unele sali de gimnastica.

        In alta ordine de idei, e foarte interesant ce faci acum 🙂

      2. Merci, Andriana 🙂 Lenjerie pentru slabit? Pfoai, in afara de cupe la sutien, n-as folosi materialul acesta la alt tip de imbracaminte 😀

  3. Aha, hai ca sunt curioasa sa vad pozele, daca le vei pune. Asa, din denumire, imi suna a ‘scafandrul’ ala care e peste tot acum.

    1. Si eu tind sa cred ca despre el e vorba. Dar sa stii ca pentru cupe de sutien e minunat! Amu, nu stiu la purtat =)) dar o sati zic si asta dupa ce termin sutienul si o sa fie un pic purtat.

Dacă ai o întrebare sau o opinie scrie-mi aici:

