Set de lenjerie nud

Acesta e diferit din ce am cusut până acum.
nude lingerie set

Și asta deoarce nu este pentru mine 🙂 Este cadou, dap, pentru mama.
underwear

Este diferit pentru că nu este confecționat cu cupe din burete. De asemenea este făcut complet din tricotaj de bumbac. Dantela este aplicată doar pentru decorațiune.
ladies underwear
sexy panties

Am depus o grămadă de muncă pentru acest set. De fapt, nici nu-mi amintesc când am început să lucrez la el, cred că era încă iarna 🙂





În orice caz, am reușit să-l termin exact la timp, înainte de ziua mamei mele.
lace lingerie set

Dar să lăsăm vorbăria, pregătiți-vă pentru o mulțime de poze! Și când zic multe, înseamna că sunt MULTE!

Setul are 2 perechi de slipi.
underwear
sexy panties
set lenjerie intima

Aici câteva detalii:
sexy panties
sexy panties

Pe dos:
sexy panties
underwear

Dantela rozovie este elastică:
lace lingerie set

Sutienul e mai complicat decât chiloții.
lenjerie dama
lenjerie dama
set lenjerie intima
lace lingerie set
lace lingerie set

Nu are sărme pentru susținere. În loc de canale pentru sârme am folosit elastic.
ladies underwear
ladies underwear
underwear

Trebuie să recunosc, sutienul nu se aranjeaza prea bine.
nude lingerie set
Când este îmbrăcat arata mai mult a sutien sport. Mama mea nu tolereaza sârmele, corsetele, toate hainele mulate și elasticele. Acest sutien este un compromis.
Cât despre mine, cu siguranță că îi voi mai face unul! Tare îmi place cum a ieșit ăsta cu toate detaliile finuțe. Trebuie doar să mai muncesc la ajustarea cupe.

11 comentarii

  1. Extraordinar, doamne cate migaleala. Te respect pentru asta. Si multumesc ca ai impartasit cu noi. Eu recunosc ca nu am facut asa ceva. esti experta deja.

  2. Arată impecabil! Felicitări, AFI. Mulţumim pentru toate informaţiile postate pe blog. Eu una, te „citesc” cu plăcere de fiecare dată. 😀

  3. Superb! cata atentie la detalii si cat de frumoase au iesit! absolut superb! multumesc de inspiratie, o sa ma aventurez si eu sa impodobesc chiloteii (de sutien inca nu se pune problema 😦 ) Dantela pe care ai aplicat-o este elastica? E o bucurie sa am atatea posturi cu inspiratie la care sa ma uit! 🙂

  4. Buna,
    arata splendid setul Nu imi dau seama cate cusaturi ai pus pe elasticul chilotului. Am facut si eu si mi se pare foarte incarcat. Am prins intai elasticul in triploc si dupa aceea in liniara…clar interiorul arata incarcat.

    Multumesc si spor,

    1. Mihaela, elasticul nu cos la triplock. Eu cos dupa tehnica scrisa de sewingzoe. Se coase numai la liniara. Prima cusutura, apoi, materialul din nauntru se ciupeste, se intoarce elasticul, apoi se trage a doua cusatura. Unde sunt imbinari, bate usurule cu un ciocanel mic si se niveleaza. Capetele elasticului: vin suprapuse. Uite link la sewingzoe, sunt mai multe capitole, dar vezi exact cum face: http://sewingzoe.blogspot.ro/2012/09/lenjeria-intima-cum-se-coase-slipul.html

Dacă ai o întrebare sau o opinie scrie-mi aici:

