Sondaj – Alegeți următorul tipar

Iată mini-colecția mea de modele petru sezonul primăvară-vară.


Eu voi încerca să cos pentru mine toate articolele. Dar ca să fac tipare pentru toate modelele și pe toate mărimile numai în timpul meu liber, este practic, imposibil. Așa că m-am hotărât.

*

Vă invit să alegeți următorul tipar într-un sondaj. Răspunsurile voastre mă vor ajuta să decid la care model să desenez tiparul. Sunt cinci variante, dar puteți alege numai una. Însă puteți să comentați despre celelalte 🙂 Perioada de votare este întreg aprilie.

*

Click pe imagini pentru a le inspecta la dimensiune mare. Citiți notițele pentru fiecare model.

Înainte de a vota:

  • alegeți modelul pe care vreți voi să-l coaseți, nu cel care arată cel mai bine pe  manechin
  • nu vă lăsați duși în eroare de culorile frumoase sau liniile perfecte la un model; imaginați-vă articolul gata făcut pe voi
  • vă rog să nu votați de mai multe ori

Sunteți curioși să aflați ce variantă îmi place mie? E rochia-cămașă 🙂 Dap, aceea este prefetința mea.
Vă mulțumesc pentru participare la sondaj! Sper că vă place ideea de putea alege ce se potrivește mai bine stilului vostru.


PS: pentru companiile care se ocupă cu tipare – aceste modele sunt ideile mele, eu interzic folosirea acelorași modele în business-ul dumneavoastră.

5 comentarii

Dacă ai o întrebare sau o opinie scrie-mi aici:

