Bluză de primăvară

Mi-am cusut o bluză pentru primăvară.
Spring top

*

Tiparul este desenat de mine. Modelul de inspirație este ciugulit de pe net. Îl găsiți și pe tabla mea de pe pinterest:
Spring top

Bluza a fost cusută pentru un concurs, dar nu am obținut niciun premiu. Cu toate acestea, îmi place enorm bluzița! Este ușoara, este plăcută la purtat, este comodă și în același timp modernă!

Spring top
Spring top

Materialul principal este un bumbac moale, cei drept cu o colorație cam închisă pentru o primăvară cu soare. Pozele nu arată culorile reale, dar vă spun că modelul este foarte frumos!

Bluză de primăvară
Bluză de primăvară
Bluză de primăvară

Aici este bluză încă fără mâneci în mijlocul procesului de coasere:
Bluză de primăvară

Și o pozică cu dosul hainei:
Bluză de primăvară

Înserțiile cu dantelă sunt obligatorii în acest sezon!
Spring top
Spring top

9 comentarii

  1. Ce frumoasa este!!! si se potriveste perfect pe tine! foarte, foarte frumoasa! ce ma faci sa imi doresc sa termin mai repede pernele de fotoliu la care lucrez si sa ma apuc de cusut pt mine 🙂

Dacă ai o întrebare sau o opinie scrie-mi aici:

