Mărimi noi pentru tiparul de rochie „Clepsidră”

Hourglass dress

*

Tiparele noi sunt pentru înălțimea 170 cm. Se pot descărca de aici.


Tiparele pentru înălțimea 170 cm mi-au consumat mai mult timp decât prevăzusem, pentru că am primit cereri de tipare pentru mărimile Plus Size. Așa că am decis să fac și pe acestea. Mărimile obișnuite sunt cu bustul cuprins între 84 – 104 cm. Mărimile largi sunt cu bustul cuprins între 108 – 124 cm. Pentru mai multe detalii legat de măsuri, consultați Tabelele de mărimi.
@Mihaela: aș alege mărimea XXL1 (bust 120 cm);
@Marina C: aș alege mărimea XL3 (bust 116 cm);


Aș vrea să vă amintesc câteva dintre notițele legate de această rochie:

  • tiparele nu conțin rezerve pentru cusături
  • rochia este model ajustat pe corp – tiparul nu conține adaosuri de lejeritate – de aceea alegeți cu grijă mărimea
  • coaseți rochia din material care se întinde

OK, înainte de purcede la desenat tiparele pentru înălțimea 176 cm (da, doamnele înalte – Carmen și delamija, vin tiparele și pentru voi!), mi se învârt mai multe idei prin cap legat de ce tipare să fac în continuare. Mda, nu pot să opresc ideile! Așa că încerc să îmi construiesc un plan cu ce aș vrea să fac mai departe. Iată câteva dintre idei și niște întrebări:

  • Știți chestia cu, ce mie îmi place, altuia poate nu-i place. Bazându-mă pe acest lucru, mă gândesc că tiparele pe care vreau eu să le fac sunt nepotrivite pentru voi. Ați vrea să vedeți schițe la modele?
  • De asemenea, văzând schițele, ați fi dispuși să participați într-un sondaj unde să alegeți care dintre modele vă plac mai mult sau mai puțin? Eu voi decide în dependență de rezultate pentru care modele aleg să desenez tiparele.
  • Aveți careva modele de inspirație care vă plac dar nu aveți tipar ca să puteți coase ceva similar? Puteți împărtăși aici! S-ar putea dintre ele să includ în sondaj.
  • După experiența de la rochia Clepsidră (multe mărimi = o grămadă de timp la desenat), mă gândesc să fac tiparele numai pentru înălțimea 170 cm. Și să decid mai târziu dacă adaug și alte mărimi în dependență de cerințele voastre. Câți dintre voi NU sunteți 170 cm înălțime și vreți tiparele pentru înălțime voastre? V-aș ruga să specificați înălțimea pe care o aveți și măsura de la circumferința bustului.

Vă aștept părerile! Planurile mele încă nu sunt stabilite. Iar, răspunsurile voastre pot influnța ce voi face în următoarea perioadă! A, și am uitat să menționez, tiparele vor fi gratuite 🙂

PS: Eu sper să văd cât de curând rochiile voastre „Clepsidră”.

5 comentarii

  1. Nuuuu! Sa nu faci tipare doar pentru 1.70. Eu, spre exemplu, mai am destul pana la inaltimea aia. :))
    Rochia ta „clepsidra” e foarte tare, dar din pacate pe mine nu m-ar avantaja croiul. Mie imi trebuiesc rochite care sa nu se prea muleze.
    Particip cu drag la orice sondaj legat de proiectele tale.
    Mult spor in continuare!

  2. Te inteleg perfect! e multa munca si tu cred ca esti o perfectionista (nu, nu e in nici un caz o critica, e un compliment! de la cineva care e de asemenea obsedata de perfectiune 🙂 ) Eu as zice sa le faci mai intai pentru inaltimea/marimea ta. Apoi 1.70 pare undeva la mijloc si ma gandesc ca am putea sa mai ajustam si noi singure. Pana una alta tu le dai gratis, putem sa punem si noi un pic de munca 😉 Eu sunt 1.77 in inaltime…din fericire majoritatea e in picioare asa ca modificarile sunt mai usoare (de obicei decat lungesc fusta).
    Daca gasesc material bun o sa incerc marimea 1.70 oricum si o sa o modific cum ma taie mintea sa fie pe masura mea…te anunt cum mi-a iesit 🙂 multumesc mult!

  3. Draga mea
    Te-am descoperit astazi si imi face o mare placere sa-ti spun ca demult cautam un asa blog.si in limba romana!
    Esti o persoana entuziasta si mai ales generoasa!
    Iti multumesc ca impartasesti cu noi tot ceea ce realizezi!

Dacă ai o întrebare sau o opinie scrie-mi aici:

