Rochia mea „Clepsidră”

hourglass dress

Înainte de articol, un scurt anunț, m-am înregistrat pe platforma Bloglovin’. Follow my blog with Bloglovin

Bineînțeles că încă o să vă deranjez cu tiparul de rochie care poate fi descărcat gratis! Dar de această dată vreau să vă arăt o mulțime de poze cu rochia mea. Pentru că, să fim serioase, o imagine doar cu fața și spatele nu este de ajuns ca să ne facem o idee despre cum arată în realitate modelul. Așadar, iata-mă-s modelând rochia!

hourglass dress
knit dress
rochie clepsidra
rochie clepsidra
rochie clepsidra
rochie tricotaj
rochie din tricotaj
rochie de tricotaj
knit dress
hourglass dress
knit dress
hourglass dress
knit dress
modern dress
office dress
hourglass dress
knit dress

8 comentarii

  1. Ma bucur mult ca ai adaugat poze cu rochita, este superba si iti vine ca turnata. Nastureii de la gat sunt in detaliu pe care cred ca il voi copia 😉
    Foarte, foarte frumoase: si rochita si si fatuca!

    1. Cristina, la alte etape la cusut mai sar chestii, dar cand vine vorba de fermoar, metoda e sfanta! Si recomanda tuturor acest lucru 🙂

Dacă ai o întrebare sau o opinie scrie-mi aici:

