Tipar rochie “Clepsidră” gratis

*

În sfârșit! Sunt extrem de bucuroasă să vă anunț că tiparul meu pentru rochie este gata! Îl găsiți aici.


Să sărbătorim:

  • lansarea primului meu tipar de rochie
  • venirea primăverii
  • 100 postări pe blogul AFI!

Știu că am promis că voi lansa tiparul în februarie. De fapt, totul a fost gata săptămâna trecută. Totuși am decis să public tiparul astăzi. Nu vi se pare mai bine să începeți o săptămână nouă cu vești grozave?

Așadar, acesta este modelul rochiei (click pe imagini pentru a le mări):


Aceasta este rochia cusută de mine:


Mai jos este un model de inspirație:


Tiparul pentru rochia „Clepsidră” se mai găsește în meniul „Tipare”. Da, tiparul este în format PDF și este gratuit!
Toate informațiile despre tipar le găsiți acolo. Am muncit intens la scris aceste informații pentru ca și începătorii să coase rochia. Citiți cu atenție toate instrucțiunile. Dacă apar întrebări legate de tipar, eu vă ajut cu plăcere. Trebuie doar să mă contactați.


Despre mărimi

Fiecare proiectant de tipare își alege un set de mărimi pentru care va desena acele tipare. Eu am ales să împart mărimile după înălțimea figurilor. Acestea sunt:

  • 158 cm – Petite,
  • 164 cm – Middle,
  • 170 cm – Regular,
  • 176 cm – Tall.

Pentru mai multe informații despre mărimi, click aici.

*

Singura veste proastă, este că tiparul rochiei momentan este disponibil numai pentru: 158 cm – Petite și 164 cm – Middle. Dar nu vă faceți griji, pentru 170 cm – Regular and 176 cm – Tall tiparele sunt în lucru!
Sper să vă placă modelul rochiei, pagina cu tiparul, instrucțiunile de coasere, imaginile și tot restul ce e legat de acest tipar!


Câteva observații/cereri

  • Vreau să mulțumesc tuturor celor care m-au sprijint în această aventură!
  • Mi-ar plăcea foarte mult să știu părerile voastre despre tipar, model, instrucțiuni, forma de prezentare!
  • Mi-ar plăcea să văd rochiile voastre! Puteți să-mi trimiteți imagini, iar eu voi linka la blogurile sau site-urile voastre.
  • De asemenea, aș aprecia dacă ați răspândi vestea despre acest tipar. Share pe site-urile de socializare.
  • Vă rog să nu judecați tiparele după simplu fapt că eu nu dețin diplomă în domeniul confecțiilor textile. Construiesc tipare și cos lucruri decând sunt mică. Metoda mea de construcție este perfecționată de-a lungul timpului.
  • Nu vă grăbiți să învinuiți că rochia nu se așeaza bine pe figura voastră. Pentru că motivele pot să fie altele: în primul rând gândiți-vă că poate aveți o figură nestandartă; sau că nu ați citit cu atenție instrucțiunile pentru alegerea materialului, croirea, coaserea rochiei.
  • Dacă vor fi erori la construcția tiparului, eu înclin să le corectez.
  • Dacă aveți o figură nestandartă, voi publica în curând câteva articole despre modificarea tiparului. De asemenea, cochetez cu ideea de a oferi tipare mele pe măsuri specifice. Dar deocamdată e la stadiu de idee, când voi avea ceva concret, vă anunț.
  • Am lucrat foarte mult la acest tipar. Tot ce vedeți până acum este munca mea 100%.  Înainte de a arunca replici negative, vă rog să vă gândiți la efortul pe care l-am depus.


Spor la cusut!

11 comentarii

  1. Nu imi vine sa cred ca ai reusit totusi intr-un timp asa scurt. Ai facut un efort urias dupa parerea mea si te felicit. Asta era urmatorul tau pas. Eu folosesc tiparele burda, care mi se potrivesc. Stiu ca sunt putini cei care sunt multumiti, eu ma numar printre ei. Mi-ar placea totusi sa facem un „sew-along” cum vad pe alte bloguri, dar nu stiu cate suntem…Sincere felicitari si o primavara frumoasa.

  2. Afi imi place foarte mult sa intru pe blogul tau, chiar si pentru a citi de doua sau mai multe ori o informatie/experienta din indeletnicirile tale.
    Multumiri pentru gestul de a ne oferi un tipar gratuit in saptamana martisorului!

    1. Sue, whenever you feel like it! The pattern is FREE! Just download and save it on your computer. I can’t wait to see your version of the dress 🙂

  3. Superba rochita!! SUPERBA! Abia astept sa o croiesc! imi place foarte, foarte mult! si iti multumesc pentru asa un cadou generos…nici nu imi pot imagina cat de multa munca necesita un astfel de proiect. Mi se pare un model asa de versatil…in 2 culori, o singura culoare, scurtata ca pentru un tricou, cu maneci lungi, 3/4…multe posibilitati. Multumesc mult de tot 🙂 Apreciez gestul tau enorm!

    1. Lavinia, multumesc! :* In urmatoarele saptamani voi lucra la seturile de tipare pentru figurile inalte. Ti-as recomanda sa le astepti pe alea, stiind ca tu esti din categoria Tall 🙂

  4. Ana, multe motive de sarbatorit, in postarea asta! Felicitari, la mai mult si la mai mare 🙂

    As incerca si eu rochia intr-o varianta uni, sau ca si bluza, in varianta originala cu doua culori.

    Imi place ideea de sew along, chiar daca n-am participat niciodata la unul.

Dacă ai o întrebare sau o opinie scrie-mi aici:

