Ce se află pe canapeaua mea cu tricotaje

Încă nu am proiecte finisate pe care să vi le arăt. Dar vreau să vă prezint la ce muncesc acum. Am mai multe proiecte în desfășurare.

machine knitting lace

Primul este un set pentru iarnă:
knitted hat scarf leg warmers
Acesta va conține o căciulă, un fular circular și jambiere 😀
Iată căciula în faza ei înițială:


Al doilea proiect:
tuck stitch
Articol tricotat cu tehnica tuck stitch la mașina mea de tricotat. În plan a fost un pulover lung. Dar veți vedea data viitoare ce frumusețe de rochie s-a dovedit a fi!
tuck stitch and cat


Și ultimul, o bluză ajurată:
lace knitting machine
Are model foarte frumos, dar care consumă o grămadă de răbdare și muncă!

În curând unele din ele vor fi terminate!

4 comentarii

  1. Multumesc, dragelor! Izi, am sa-ti fac o confesiune, ca sa nu te simti necajita ca nu merge treaba cu tricotajele. Uite, eu nu ma impac deloc cu broderiile 😀 rusinica, dar asta e 😀

Dacă ai o întrebare sau o opinie scrie-mi aici:

