Stadiu lucrului la tiparele mele 2

Picking colors for patterns

 

Salut tuturor! M-am gândit că ar fi bine să vă țin la curent cu stadiul la care sunt cu tiparele.

separator text kaki

Vestea cea bună este că am terminat de desenat și pus tiparele în fișiere. Ele sunt gata!
Vestea nu chiar atât de bună este că mai am o grămadă de lucru:

  • să scriu despre măsuri & cum să alegi măsura pentru tiparul meu
  • să scriu despre cum se tipărește tiparul și cum se asamblează
  • să modific organizarea pe site, astfel încât noile informație să fie ușor de găsit
  • să fac o mulțime de desene pentru detalii tehnice și de prezentare
  • desigur, să o îmbrac pe Eva ca să poată prezenta rochia 😛
  • să cos propria rochie ca exemplu concret
  • si cel mai important: să scriu instrucțiuni pentru cusutul rochiei!

 


 

Aha! Se anunță încă multă muncă, dar eu sper să lansez tiparul în februarie!
Și cea mai palpitantă informație: m-am decis să va dezvălui câteva detalii despre model și tipar.
Tiparul va fi pentru o rochie de zi sau birou, dar care printr-o combinație reușită de materiale se poate transforma într-o rochie business de seară.
Rochie a fost concepută pentru material de tricotaj / jerseu / elastic și eventual, dantelă. Rochia este destinată sezonului iarna, primăvară / toamnă. Cum vi se pare?

separator text kaki

2 comentarii

Dacă ai o întrebare sau o opinie scrie-mi aici:

