Set de lenjerie verzui

O scurtă pauză de la tipare. În ultimele 2 luni am cusut mai multe articole de lenjerie, dar acesta este cel mai reușit.

Este simplu, din dantelă cu cupe din burete. Nici decorațiuni nu are prea multe, doar strictul necesar.

Trebuie să recunosc, culoarea este un pic mai ciudată 🙂 Dar mai am și alte astfel de ciudățenii. Voi aveți cufărul cu danteluri?

separator text kaki

Setul are 2 perechi de chiloței. Unul așa:

Și altul așa:

Restul pozicilor sunt cu detalii:




Și o poză cu sutienul în stadiul incipient:

separator text kaki

Notă: banda folosită este de la tiparul de sutien 80, dar modificată. Sper să reușesc să vă arăt cum și pentru ce mărimi se pot folosi măcar benzile, dacă nu cupele. Astfel că poate dintre voi veți folosi ca mine, cupe gata modelate.

separator text kaki

11 comentarii

    1. Multumesc, delamija! Dupa mai multe incercari, ies relativ bine! Trebuie insistat si nu de renuntat chiar daca primele perechi nu sunt cele mai frumoase. Cu timpul iti dai seama unde mai trebe modificat ca sa ia forma dorita! Spor mare!

  1. mai, mie sutienul imi da mari batai de cap. am o conformatie mai ciudata si nu gasesc nici unul care sa nu ma deranjeze. problema e ca as cam avea nevoie de sutiene pe care sa nu le simt. spune-mi, ele se pot face si pe dimensiuni particulare? adica, daca am cupa mica, dar circumferinta mai mare si distanta de la umar pana la cupe mai mare, s-ar putea face un sutien „personalizat” ?

    1. Cristina, mie numi este clar, din ce imi zici tu, care circumferinta este mare? sub sani? sau te referi la diametrul sanului? Eu inteleg ca tu esti o marime A sau AA. Iar distanta de la umar pana la cupa – asta nu e asa complicat, faci breteaua mai lunga. Fiecare cu corpul lui, nui nimic strasnic 🙂 Si da, evident ca se pot confectiona sutiene fix pentru corpul tau. Eu as recomanda sa incepi cu banda: trebuie sa vezi cat de lunga e, cat e bucatica dintre sani, si diametrul la san. Banda buna inseamna ca e lipita de torace, nu vine niciun coltisor peste san. Cand ai o banda buna, treci la incercat diverse cupe. 🙂

      1. nuu, nu-mi explica, pentru ca nu ma apuc eu sa-mi fac, n-am masina asa de buna sa poata coase lenjerie. eu intrebam de principiu, pentru ca vroiam dupa aceea sa te rog sa-mi spui, la cmc362005 arond gmail.com (asta e adresa mea) un e-mail de-al tau, sa-ti spun mai multe.

      1. Sunt superbe lucrurile pe care le faceti. asi avea o rugaminte ,am si eu o masina DE TRICOTAT BROTHER KH 840 SI NU AM NICI O CARTELA PERFORATA daca ati putea sa ma ajutati sa imi cumpar niste cartele. cu multumiri MARIA

Dacă ai o întrebare sau o opinie scrie-mi aici:

