Stadiu lucrului la tiparele mele

Vreau să vă arăt cum merge treaba la tiparele mele. Am terminat de desenat tiparele de bază:
drafted sewing pattern

Am tipărit și asamblat tiparele (am avut ajutor):

Am tăiat piesele și am asamblat machetele (am avut ajutor și de data aceasta):

Ei bine, acestea sunt machetele de hârtie pentru 4 mărimi diferite:

La stânga este mărimea cea mai mică, la dreapta este cea mai mare (momentan cea mai mare).


 

Machetele au ieșit aproape perfecte. Aproape? Da, pentru că trebuie să mai fac câteva modificări speciale pentru tiparul final.
Așa că eu mă întorc la muncă, iar voi să aveți o săptămână grozavă!

Dacă ai o întrebare sau o opinie scrie-mi aici:

