Noutăți pentru 2015

În primul rând, dați-mi voie să vă urez La Mulți Ani!

Primul anunț

Începând cu 2015 conținutul acestui blog va fi publicat în două limbi: Engleză & Română! Dacă sesizați vreo greșeală de exprimare, vă rog să mă ajutați să o corectez.
Update 2016: blogul în engleză s-a mutat pe www.afiatelier.com din decembrie 20016.


 

Al doilea anunț

Am lucrat intens la aspectul blogului pentru a organiza mai bine culorile, subiectele și conținutul. Vor urma și alte schimbări!


 

Marele anunț
The Big News

Am în plan să lansez un tipar gratuit pentru o rochie de zi sau birou! Acesta va fi primul meu tipar bine documentat. Tiparul va fi disponibil pentru multe mărimi!

Fiți cu ochii pe blog și să aveți un an minunat!

 

8 comentarii

  1. Felicitari! Sa mearga bine si sa aduca cati mai multi cititori. Cu engleza ajut cat pot (daca e nevoie ca pana acuma suna foarte bine). te pup si pe tine si pe pisicuta din California 🙂

Dacă ai o întrebare sau o opinie scrie-mi aici:

