Set de lenjerie verde-alb

Tricotaj verzuliu de bumbac cu dantelă albă – o combinație mai puțin obișnuită, dar dacă frunzărești orice magazin online de lenjerie, vezi tot felul de combinații și modele.

Acesta este setulețul:
set de lenjerie verde alb

Nu am făcut nicio poză în timpul lucrului ( am un aparat foto care îmi reduce orice dorință de a face poze ).
Setul este compus dintr-un sutien cu model special pentru a fi purtat mai mult fără bretele.

Înăuntru e prevăzut cu elastic cu bandă de silicon pentru fixare bună.

De cusut așa un elastic e un adevărat calvar! Nu lunecă tălpița de la mașină nici dacă o rogi frumos. O soluție la problema aceasta este să însaili efectiv peste silicon și atunci merge mașina normal. Iar altă soluție ar fi să încerc cu picioruș din teflon, deși nu am mare speranță în ală, mai ales că trebuie să îl cumpăr.

Pentru sutien am cusut 2 perechi de chiloți. Unul așa:

Și unul așa:

Diferența e în banda verde din față – aproape insesizabilă.



Eu mă declar foarte mulțumită – se simte bine pe corp, se așează minunat și mai presus de toate am trecut cu brio inspecția și pe față:

Și pe dos!

2 comentarii

  1. Bine ca a trecut de inspectie, cred ca ai avut niste emotii :). Am citit pe net despre o metoda de folosit cand nu ai piciorus de teflon: lipeste pe dosul piciorusului obisnuit niste banda scotch, de preferinta unul care se inlatura usor si nu lasa lipici. Cand cosi, scotch-ul vine chiar deasupra elasticului si il lasa sa treaca usor. Incearca si tu, poate scapi sa-ti iei piciorus de teflon :).

Dacă ai o întrebare sau o opinie scrie-mi aici:

