Rochie violet

Din fir de aici: https://www.facebook.com/firedetricotat.crosetat


Amestec de lână cu sintetică. Grosuț. E o rochie pentru iarnă. Pentru iarna viitoare 🙂

Mașina mea a luat această ață pe fiecare al doilea ac. Dar a mers normal. Cu fire groase nu prea am obțiuni de modele. Dar am zis să încerc tehnica torsadelor.

Ca să îmi iasă frumos, în relief, trebuie ca ochiurile de pe marginea torsadei să fie pe dos, când privești lucrul pe față. Am dat drumul la ochiuri, și le-am ridicat de mâna. De altfel se vede pe dos, nu mai sunt așa uniforme.

În rest, rochia este model simplu.

Cu gâtișor.

Pentru mâneca am încercat o tehnica nouă – să tricotez din răscroitura brațului.

Dar nu mi-a ieșit chiar bine. Mâneca trebuie să fie mai răscroită. Și este un pic largă. Dar per total, rochița este purtabilă, călduroasă și comodă.



Acesta este ultimul proiect tricotat pentru sezonul rece. Bluzițe și rochițe de primăvară/vară, vă aștep cu mare drag în garderoba mea!

4 comentarii

  1. Foarte frumoasa rochita, iar culoarea, daca e cea din poza cu esantionul, e superba. Ai muncit ceva la ea sa inversezi ochiurile alea de mana! Sa o porti sanatoasa… la iarna care vine 🙂

Dacă ai o întrebare sau o opinie scrie-mi aici:

