Bluză roz

Din fir de bumbac 100%. Este firul de la Lidl. Când toată lumea alerga cu sufletul la gură la Lidl după overlock, eu m-am mulțumit cu un sac de ațe. Cei drept numai cele naturale, dar în schimb toate culorile: verde, roz, bej 🙂

Bluza este începută înca din toamnă, când nu aveam mașina de tricotat. Izuța este martor:

Am împletit destul de mult timp. Este un model care-mi place în mod special. Era întipărit în memorie înca din copilărie, când studiam cartea cu 300 modele de croșetat și tricotat. Am lucrat din memorie, deci nu sunt sigură că e cel din carte sută la sută.

Am pus firul în două ca să meargă mai repede treaba. Am tricotat toată bluza fără finisaje, după care am lasat-o baltă în favoarea proiectelor de la mașina de tricotat. Pur și simplu nu reușeam să mă organizez ca să o finisez. Prelucrarea la gât cu andrelele ieșea foarte urât. În plus, din lene, am făcut răscroitura patrată. Pfoai, nu mai fac aceasta greșeală niciodată! Am avut câteva tentative eșuate de tricotat gulerașul și cu mașina de tricotat. Dar am renunțat. Concluzia a fost: trebuie să revin la această bluză atunci, când voi avea inspirația, curajul și timpul necesar.

Odată cu timpul călduț de primăvara, a venit și voința. Pentru a obține uniformitate, am ales să tricotez gulerul și manjetele la mașină. Mai ales că în iarnă am acumulat un pic de experiență în prelucrări de gâturi. Nu v-am arătat niciodată cum iese banda pe care o tricotez la mașină și apoi o prind cu mâna. O grămadă de ațe!

Ca într-un final să arate așa:

Și pe dos:

Și da, am prins gulerul astfel încât nu se mai cunoaște că răscroitura a fost tricotată patrat. Sunt foarte mulțumită de rezultat.

De bluză? O ador!




Detaliu:

Singurul lucru care mă deranjează, sunt mânecile, care s-au rulat:

Dar poate e mai bine așa!

5 comentarii

    1. Merci! Pe corp se simte foarte bine, nu zgarie, nu roade. Recomand acest fir de mumbac de la lidl. La spalat inca nu l-am testat 😦 dar foarte curand fac si acest test si iti raspund 🙂

    1. Cristina, am dat 35 de lei pe 4 gheme, dar numai nu tin minte gramajul. O sa ma uit cand am posibilitate si iti zic. Firele apar din cand in cand, nu sunt tot timpul. Eu le-am luat cand aparuse oferta cu overlockul. Pot sa iti zic ca pentru bluza am folosit 2 gheme, iar pt guler si manjete am luat din restul, si bineinteles ca mi-a mai ramas.

  1. Ce frumos au iesit finisajele de la gat si maneci! Pare foarte complicat sa le faci, poza aia cu multe ate pare intimidanta, dar rezultatul e super! Sa o porti sanatoasa!

Dacă ai o întrebare sau o opinie scrie-mi aici:

