Pulover verde tricotat

Acesta este primul articol demn de arătat, confecționat la mașina de tricotat.

În primul rând, La Mulți Ani! Să vă aducă anul acesta tot ce ați vrut și nu a reușit să vă aducă anul precedent.

Eu am profitat de vacanța de iarnă (sărbători) și m-am antrenat la noua mea jucărie.  Primul lucru tricotat, a fost o bentiță pentru urechi, nici nu v-o arăt, pentru că până acum nu am finisat-o, adică nu i-am ascuns ațele. Al doilea lucru a fost o bluză – hanorac cu fermoar. A ieșit urâțel, nici pe el nu vi-l arăt. E bun de purtat numai prin casă 🙂
De altfel aceasta este și recomandare mea pentru cei care sunt novice la mașina de tricotat, primele lucruri finite, să fie gândite de la bun început, ca obiecte de probă, ce vor fi purtate numai prin casă.

După experiența de la bluza – hanorac, am făcut o schiță cu diverse rapoarte: număr ochiuri/rânduri, tensiune sanie, scăderi la răscroituri mânecă/gât etc.

Cu andrelele nici nu m-aș fi apucat să împletesc o bluză cu așa ochiuri mici.

Pe acest pulover am exersat tivul rulat:

Guleraș îndoit:

Mânecă scurtă:

După ce se tricotează părțile separat, acestea se calcă la abur, se ascund capetele de la fire și se îmbină piesele.
Iată rezultatul final pe purtătoare:



Nu sunt complet mulțumită cum a ieșit la gât, trebuie să mai studiez cum se face rascroitura și cum se atașează gulerul. Pe ăsta inițial l-am atașat direct la mașina de tricotat, dar pentru că se vedeau găuri mari, am hotărât să trag un tighel elastic la mașina de cusut și astfel arată mult mai bine. Însă sunt mulțumită de mânece, deși au ieșit un pic mai țuguiate decât le-aș fi vrut 🙂
Per total eu sunt încântată de pulover. Mai ales că mi-a luat, cred, 3 ori 4 zile de muncă.

Pentru următorul proiecțel, o probă aici:

Dacă ai o întrebare sau o opinie scrie-mi aici:

