Seturi de lenjerie

În sfârșit am adunat câteva poze cu articolele de lenjerie pe care le-am cusut din vară până acum.

Nu am cusut sutiene, doar chiloți în completarea sutienelor existente. Am vrut un exercițiu de modelare. Tiparul este cel de bază pentru chiloți, atât din seria 1 de la Construcție tipare la calculator, cât și de la neterminata seria 2. De altfel, pentru seria 2 chiar aș dori să ofer, pe lângă tiparul de maiou, un tipar de chilot modelat. Iar obiectele ce urmează a fi prezentate sunt potențialele modele 🙂

După mine nu e greu de modificat tiparul de bază, câteva linii, și o forfecuță:

Mai greu e să corelezi piesele cu materialele din care confecționezi.

În etapa de asamblare:

Piesa gata:

Și setul arată așa (scuzați coada lui Izi din partea dreaptă a imaginii):

Al doilea chilot este același tipar, dar pentru sutienul alb:

Din economie și imaginație, la spate nu am pus dantelă, doar tricotaj de bumbac:

Câteva poze cu detalii:


Și setul:

Cele 2 de mai sus, au fost pragul de încercare. După care am consultat, cât am avut răbdare, internetul în căutare de modele pe gustul meu. Și fuga la caiețelul cu schițe:

Pentru același tipar de spate am întocmit diverse părți pentru față:

De data aceasta candidații sunt din materiale întunecate:


Preferatul meu, de departe este setul albastru. E adevărat că în poze nu se văd așa frumos, dar pe corp se așează minunat.
Vouă care vă place?

Un comentariu

  1. sunt foarte frumoase seturile, si ce imi place cel mai tare este ca chilotul este compus din piese mai mici, care permit o utilizare mai buna a materialului, chiar daca inseamna munca mai multa la asamblare. din incercarile mele, am remarcat ca daca croiesti fata si spatele chilotului dintr-o bucata, se iroseste cam mult material datorita formei tiparului. asa cum l-ai descompus tu, e mai eficient.

Dacă ai o întrebare sau o opinie scrie-mi aici:

