Bluziță tricotată 2

Încă o bluziță tricotată, dacă o țin tot așa, va trebui să deschid o nouă categorie, special pentru obiectele tricotate.

Am lăsat mașina de cusut să se odihnească, pentru o perioadă. Și nici nu v-am arăta toate lucrurile cusute și finisate. În schimb vă „amăgesc” cu o bluziță simplă și deloc frumos lucrată. După cum am mai zis, la tricotat și croșetat n-am diplomă de meșter.

Firul galben – sintetic în totalitate, modelul e copiat după o bluză pe care mi-a făcut-o recent bunica 🙂
Și da, e cu găurele, astea îmi plac mie! Nu e cine știe ce, culoarea îți ia ochii, și cam atât. E o bluziță pentru birou, peste care pun un bolerou sau o jachețică.




Un comentariu

Dacă ai o întrebare sau o opinie scrie-mi aici:

