E-he-iii! Costum de baie

Pentru că e sezonul, pentru că pe cel care l-am avut, s-a pierdut, pentru că cele din magazine pe lângă faptul că sunt exagerat de scumpe, nu-mi plac, și mulți alți „pentru”, a venit timpul să cos și un costum de baie. Unul serios, nu două ațișoare și trei triunghiulețe.
lycra

Materialul este un lycra verde-albastru, în poză nu se vede culoarea reală, dar vă poate confirma Izulea:
Izulea

Despre model: sutien, tip lenjerie, dar cu bureței mai subțiri; chiloți inspirați de pe blogurile fițoase cu vedete dar cu tiparul meu, care încă e work in progress de la Construcția tiparelor la calculator din seria 2.

Despre materiale: lycra, bineînțeles, bureței pentru cupe ( extrași de la un sutien din magazinul de ieftinături), elastic pentru sutien, elastic pentru bretele și slip, tricotaj pentru dublat cupele pe interior și pentru căptușit slipul, și câteva alte mărunțișuri.
materiale pentru costum de baie

Dacă e la mare și la soare, pentru că nu am un corp perfect, trebuie musai să ascund din neajunsuri prin șiretlicuri. Primul pe listă e cupa cu efect push-up. La burețeii simpli pe care îi aveam, am atașat pernuțe – tot de pe la alte sutiene reciclate:
cupe din bureti

În continuare, dă la pedala la mașina de cusut:
sutien in lucru

Vă rog să nu râdeți, dar așa elastic am găsit: negru și lat ca la sutienele pentru babe. Dar dacă am stat și m-am gândit, e chiar mai bine, pentru că se fixează excelent, și reduci mult din riscurile accidentelor neplăcute la mare sau piscină.

În continuare muncă, și iar muncă:
sutien in lucru

La chiloți, am primit sfatul de aur în momentul potrivit, la timpul potrivit: trebuie dublați! Fie el și cu tricotaj din ăla mai subțirel.
slip in lucru

Uh, mi-a luat mult timp acest set, dar, u-hu, ce-mi place ce a ieșit!
costum de baie

Nu vă arăt pozici cu el îmbrăcat, pentru că nu am fost încă la mare :p Dar vă inund cu detalii, poate inspiră și ajută pe cineva care ar vrea să-și facă.
costum de baie

La mercerie nu se găsește sistem de prindere pentru sutien, nici măcar nuanțele obișnuite: alb, negru sau crem; așa că am meșterit eu. O bucățică de lycra termocolată, de care sunt prinse atent cârligelele.
sistem de inchidere costum de baie

Bretele, evident că nu puteau să fie simple! Nu sunt detașabile, dar sunt reglabile:
detaliu sutien
detaliu sutien

La cupe în față, cu drapaj:
cupe sutien

Câteva poze cu sutienul pe dos:
sutien dos
sutien dos

La slip, am recurs la un șiretlic, am ales un model simplu, dar de efect. Banda orizontală ascunde o disproporție între șolduri și parte de sus a corpului. În poză arată ei așa în nicio formă, însă se așează minunat.
detaliu slip
detaliu slip

Și pe dos:
slip dos
slip dos

Nu știu ce aș mai putea să vă zic, dacă aveți voi întrebări… Totuși, încă o poză și gata 😀
costum de baie

2 comentarii

  1. Am uitat sa adaug „dincolo” 😉 ca imi place modelul la slip, banda lata. Ma gandeam eu ca are ea un „scop” inafara de estetic, mai ales ca totul ai calculat si recalculat……deci are un scop bine definit. Bine de stiut la ce pot aplela doamnele cu diferente proportionale evidente.
    Muuuult spor in continuare! Abia astept urmatoarea postare!!

  2. Ti-a iesit minunat costumul, dar stiu ca ai muncit ceva la el! Ai facut foarte bine ca ai dublat slipul, am vazut la mare privelisti din categoria „expunere indecenta” din cauza ca slipul era nedublat :))

Dacă ai o întrebare sau o opinie scrie-mi aici:

