Fustă înflorată

material inflorat

Acest material este indirect de la vara mea, care am înțeles că și-a dorit o pereche de panataloni. Se vede aici croiul de la tur:
material inflorat

Pentru că anul acesta am schimbat radical poziția: vara se poartă numai fuste și rochii, pantaloni numai pe timp ploios/răcoros, eu am decis din start că îmi voi face o fustă. Trebuie un pic de organizare, și răbdare la croit piesele:
piese fusta

Va fi o fustă tip A, cu fermoar la spate. O chestiuță decorativă în față și destul de lunguță, ca să o port lejer peste tot. Materialul este un coton strech, sau poate chiar un blugi subțirel. Ar fi fost frumoasă și o jachetă, dar eu m-am orientat spre ce pot obține din bucățile deja croite.
Să vă arăt câteva poze din timpul lucrului; înserat fermoar ascuns:
fermoar ascuns fata
fermoar ascuns dos

Pregătit găici și cordon:
piese cordon

Atașat parțial cordonul:
din timpul lucrului

Finisat articolul.
fusta fata
fusta spate

Detaliu:
detaliu fata
detaliu spate

Fusta are muuulte cusuturi, am insistat și pe cele decorative. A mâncat un pic de timp, dar s-a meritat: se poartă cu plăcere.
Și aici alte poze:
fusta inflorata
fusta inflorata
fusta inflorata
fusta inflorata

8 comentarii

  1. Foarte frumos rezultatul! Ai avut ceva bataie de cap sa utilizezi cat mai bine piesele de material, dar a iesit ceva frumos, nici nu se putea altfel!
    N-am observat chiar din prima catarama decorativa, cred ca nu ma asteptam la ea din cauza ca ai pomenit de gaici pe parcursul procesului, si ma asteptam sa o porti cu curea in talie 🙂

  2. Frumoasa fusta!!! sa o porti sanatoasa! imi place ca lucrezi foarte curat, ingrijit si pui mult suflet ceea ce se reflecta in produsul finit. Imi plac cusaturile duble, la vedere, multe cusaturi unde se poate la un articol si vad ca tu le realizezi cu brio!

Dacă ai o întrebare sau o opinie scrie-mi aici:

