Sutien albastru

Vă place lenjeria albastru-închis?
sutien albastru

De data aceasta, am renunțat la balconette și am încercat modelul popular la cupe pentru că se prelucrează puțin diferit. Cupe am reușit să obțin de la un sutien mai vechi pe care l-am descusut atent și pe care le-am adaptat la forma dorită de mine.
cupe

Restul materialelor sunt din dotare: dantelă albastră (cu străluci, ha!), bucățele de tricotaj de bumbac pentru căptușit. Elastice negre recent achiziționate.
piese sutien

Câteva poze din timpul lucrului:
sutien albastru
sutien albastru
sutien albastru

La acest sutien, bretelele nu se pot scoate, dar se poate regla lungimea. Am decis acest lucru, pentru că oricum, nu l-aș purta fără bretele pentru că stau cupele „urecheate”. După ce am pus și sârmele, a căpătat forma normală.
sutien albastru
sutien albastru
sutien albastru

Față:
sutien albastru fata

Spate:
sutien albastru spate

Câteva poze și cum e pe dos (încă mai am probleme cu atașatul canalelor pentru sârme):
dos
dos

Și alte pozici:
sutien albastru
sutien albastru

Îmi pare totuși rău, că în poze nu se vede culoarea reală. Amestecul dintre albastru și negru dau o tentă catifelată.

4 comentarii

      1. Arata foarte bine.Avantajul este ca iti poti confectiona si din bbc %. Spor !

Dacă ai o întrebare sau o opinie scrie-mi aici:

