Fustă maxi? Desigur!

fusta maxi

Sunt pline magazinele cu fuste maxi; toate duduițele pe stradă au fuste lungi până în pământ. Și când vezi ce croi are și cât costă, strâmbi din nas și zici: îmi fac eu singură una!

Nu ia mult timp, trebuie un material vaporos:
material vaporos inflorat

Și câteva chițibușuri – elastic lat care se găsește relativ ușor la mercerie, ață, și o bucată de pânză pentru fustița de la căptușeală:
materiale pentru fusta maxi

Se prinde căptușeala de fustă:
atasare captuseala la fusta
Eu am ales să fac fustița-jupă mai scurtă, cam până deasupra genunchiului.

Se atașează elasticul – ignorați cusutura de 2 bani, am tras tighelul întinzând elasticul la maxim și la repezeală, iar de departe nu se vede (scuza perfectă):
elastic lat la fusta

Alte câteva cusuturi, un pic de surfilare și gata e:
fusta maxi
fusta maxi

Spor la purtat!

Dacă ai o întrebare sau o opinie scrie-mi aici:

