Colier si cercei

…in stiluri diferite, dar aproximativ aceeasi tehnica – sarma crosetata.
1

Vazusem pe net, in unul din blogurile pe care le urmaresc, un tutorial pentru colier. Mi-a placut, si am incercat si eu. Pentru finisare am folosit conuri.
2

Cam asa se aranjeaza:
3

4

Tutorial original, in limba rusa se gaseste aici: http://www.liveinternet.ru/users/3438052/post125797901/
Cel in engleza: http://beadsaz.com/how-to-make-airy-crocheted-necklace-with-beads.html

Intre timp, imi venise si alta idee de lucru cu croseta si sarma, usor de facut si rapid. Rezultatul final:
5

Perechea arata simplut asa:
6

Si inspectia:
7

O saptamana frumoasa.

Dacă ai o întrebare sau o opinie scrie-mi aici:

