Masa de calcat

1

Masuta de calcat este cadoul de ziua mea primit „indirect” de la prietenele mele scumpe. Imi doream de mult timp o masa solida; cea pe care o aveam nu se prea putea numi asa. Pentru cine pune valoare pe calitatea articolelor care ii ies din manute, stie cat de important este calcatul in procesul de lucru.
Aceasta masa am cumparat-o de la Lidl, si spre satisfactia mea, este mult mai buna decat cea mai scumpa masa de la Carrefour.

2

Inaltimea este reglabila – 4 trepte. Are cadrul de metal solid, iar atunci cand presezi mai tare, nu se duce in jos. Este inzestrata cu suport pentru fierul de calcat, desi eu nu-l folosesc pentru ca ma tem sa-mi zgarie talpa de ceramica. Ce mi-a placut, este priza prelungitoare intepenita de capatul mesei,
si sarmulita care se fixeaza vertical si care tine cordonul fierului de calcat, ca sa nu fie atins din greseala.

3

Eu sunt multumita de achizitie, si recomand celor care cauta o masa buna de calcat.

Dacă ai o întrebare sau o opinie scrie-mi aici:

