Paturica-covoras pentru Izi

1

Am vazut pe net o idee simpatica din bucatele de fleece, si m-am gandit sa o aplic pentru o paturica pentru pisica mea.
2

Paturica as fi vrut sa o astern pe jos, ca sa nu stea domnisoara direct pe gresie.

Pe o parte este de bumbac, dar pe care l-am captusit cu un strat de vatelina.
3

Pe cealalta parte este din fleece; si aici si idee care o zarisem eu pe net si pe care am adaptat-o cerintelor: bucati de fleece – ramase de la cele 2 hanorace ale mele.
4

Imbinate frumusel si calcate multisor, ca sa nu arate urat si sa se aranjeze bine:
5

Iar paturica completa este asa:
6

Insa, pana la urma m-am hotarat sa cumpar si sa astern pe gresie mocheta groasa-groasa. Dar gasesc eu coltisor si pentru covorasul colorat. Iar cand vine vara, il strang sul si-l depozitez pentru la anu’!

7

Un comentariu

  1. Cand se simt „izolate”, gasesc ele modalitatea de a fi in centru atentiei; paturica i-ar fi utila si pe un calorifer sau pe pervazul de la geam.

Dacă ai o întrebare sau o opinie scrie-mi aici:

