Constructie tipare la calculator – Seria 1 Episod 3

… si ultimul din Seria 1.

1

Nu de alta, dar am inceput eu sa ma plictisesc de cusut atatia chiloti!
Ramasesem la capitolul ajustat tipar. Ca sa se vada unde am modificat am suprapus ambele tipare. Cel rosu este croiul nou ajustat, cel negru e tiparul din Episodul 2.

La fata: am stramtat si am taiat mai mult rascroitura pentru picior. Am renuntat insa la a cobora linia taliei, deoarece chilotul este si asa un model cu talie joasa.
2

La spate: am ingustat, si am ajustat linia care vine pe fund 🙂
3

Iar „peticul” dintre picioare, a fost doar lungit:
4

Acesta este rezultatul:
5

Pe articolul cusut nu se poate spune nimic, pentru ca nu se vede daca modificarile au fost bune. Eu sunt multumita de cum a iesit. Spun asta, evident dupa ce am probat 🙂 Ceea ce inseamna ca in curand, va aparea un articol unde voi oferi acest tipar gratis pentru marimi standart.

Am facut si cateva schite cum arata tiparele de diferite marimi suprapuse:

6

7

8

Daca insa ma gandesc mai bine, la imprimanta se vor scoate alb-negru, asa ca am sa renunt la culori; In plus, vreau ca pe fiecare marime sa scrie lungimea necesara de elastic, ca aici:

9

Cam atat pe partea tehnica.

Ah, sa nu uit, La Multi Ani, 2013!

Dacă ai o întrebare sau o opinie scrie-mi aici:

