Pernuta pentru …

… Izi!

1

Q: Cine este Izi?
A: Izi este noul meu asistent patruped. Asadar, trebuie sa va anunt, in multe din postarile ce vor urma, pisicuta mea siberiana isi va face aparitia cat se poate de des: mirosind calitatea stofelor, incercand durabilitatea articolelor, pipaind cu labuta suprafete pentru detectia netezimii materialului, alungand „soricelul” de pe spatiul de lucru si in multe alte ipostaze.

2

Pana sa cumpar spatiu de joaca special pentru pisica, am decis sa cos o pernuta de dormit. Material combinat, din resturi: fleece – de la hanoracul meu galben – si tricot de bumbac dintr-un maiou de-al meu (de altfel preferat) care a degradat in timp.

 

Aceasta este partea de fleece:
3

Aici cea de tricot:
4

Izi va creste, din acest considerent am incercat sa fac pernuta mai mare; pentru ca nu imi ajungea material, am inserat acea bada pe mijloc:
5

Pernuta este umpluta cu vatelina – din cea care se confectioneaza plapumele, sau stratul din interiorul gecilor. Eu am pus vreo 4 straturi si a iesit cam atat de gros:
6

Pentru ca straturile sa nu fuga, le-am prins cu bumbi decorativi; in plus, pernuta a capatat o forma de salteluta numai buna pentru Izi sa-si aranjeze cum ii place burticuta.
7
8

La imbinarea materialelor, pe laterala, am folosit vipusca neagra – pentru contrast de culori si aspect ingrijit.
9

Ce-i drept, am auzit ca pisicile nu deosebesc culorile, ele vad alb-negru. Prin urmare, pentru mine pernuta trebuie sa arate frumos, iar pentru Izi trebuie sa fie comoda.
Momentan, in casa este prea cald pentru covrigit pe ceva moale si calduros, asa ca Izi nu stia cum mai repede sa fuga de pe perna!
10

Cam atat pentru acum, sa aveti un weekend cat mai frumos!

Dacă ai o întrebare sau o opinie scrie-mi aici:

