Unelte noi

Ultimul timp nu am prea cusut pentru ca am fost ocupata cu alte lucruri. Asa ca m-am gandit sa va arat ce unelte am adaugat la trusa mea de croitorie. In primul rand, nu v-am aratat premiul de la concursul de vara la care au participat acesti pantaloni. Ei bine, aceasta este forfecuta:

1

2

Pot sa va spun ca taie foarte bine, doar ca o sa dureze pana ma deprind cu ea. Foarfeca mea veche este complet din metal, si este mai grea. Aceasta, in comparatie, pare usoara ca o pana!

 

Am observat ca este la moda, indiferent daca croiesti singura sau nu tiparele, sa ai un set din astea de rigle curbate. Literar se numeste set de florare:

3

Pe forum s-au tot discutat oferte de pe la magazine virtuale, un set de 7-8 rigle la preturi incepand cu 35 lei. Eu sa va spun drept, m-am cam zgarcit la pret, mai ales ca este vorba de un lucru care poate il voi testa si dupa aceea n-am sa-l mai folosesc niciodata! Pana acum am croit totul cu 3 rigle drepte (diferite lungimi), iar rascroiturile nu mi-au iesit patrate! Totusi cand am vazut acest set la 8.30 lei, pe care il pot lua pe loc (nu trebuie sa astept livrarea la comanda pe net), am dat banul. Setul contine 3 florare:

4

Inca nu l-am pus in functiune, doar l-am testat la un croi de reglan si a fost ok. Pare utilizabil, sper sa fie o achizitie buna.

Pentru cine este din Iasi, si isi doreste set asemanator, il poate gasi in magazinul de rechizite scolare din Casa Cartii de pe Stefan cel Mare, de unde l-am luat si eu.

2 comentarii

  1. Salut. Si eu croitoresc ca hobby.
    Chiar ma gandeam daca florarele acelea din librarii sunt ok pentru lucrari de casa. Sincer, mi se par cam exagerate preturile la riglele de croitorie. In afara de formele speciale, sunt in esenta niste plastice gradate.
    Ai croit cu florarele?

    1. Salut, Monica. Imi cumparasem florarele, dar la scurt timp dupa am trecut la constructie pe computer. Rareori mai croiesc pe hartie. Dar folosesc la greu aceste florare. Nu doar la croitorie, ci si la alte lucruri manuale. La tiparele pentru tricotaje. Mie mi se par utile. Daca vezi in librarie si e mai ieftin, clar poti sa-ti iei.

Dacă ai o întrebare sau o opinie scrie-mi aici:

