Hanorac galben

Gata cu rochitele si bluzitele de vara. Friguletul de toamna impune alta garderoba. Primul obiect care deschide sezonul semi-rece este un hanorac galben. Este din acelasi material de fleece (adica tot o paturica) ca si cel de la hanoracul verde.

1

Pentru ca nu am gasit fermoar galben, am luat unul negru, iar pentru asortare am cumparat toate accesoriile in aceeasi nuanta.

2

Si la acest hanorac am ales un croi simplu; insa nu am renuntat la oportuinitatea de a experimenta. Trunchiul este croit fara cusuturi laterale, dar manecile sunt reglan. Este primul meu croi reglan!

10

11

4

5

3

Nu am renuntat nici la buzunare, mi-au placut destul de mult cum au iesit la hanoracul verde, asa ca am pus si aici.

6

7

Jos am aplicat elastic iar gaurelelor prin care iese elasticul le-am pus ocheti.
Maneca are o singura cusatura, cea in care este inserata vipusca.

8

9

Sunt multumita de rezultat. Sper ca galbenul meu sa va insenineze inceputul de saptamana.

Dacă ai o întrebare sau o opinie scrie-mi aici:

