Rochie de nunta – Partea 2

Am revenit. Rochita de zi pentru nunta este gata. Combinatia de stofe arata asa:
1

Am folosit 3 materiale: voal piersic cu trandafiri maronii, saten-ul alb-unt, iar pentru volum la fusta, tulle crem.

2

Munca a fost foarte multa, practic am avut de cusut 3 rochii in una. Toate se unesc la fermoar si pe linia taliei. Cea mai dificila parte a fost atasarea partii bustului de rochie.

3

4

5

Si in sfarsit – obiectul finit:

6

7

8

Detaliu cu cele 3 straturi ale fustei:

 

10

La decolteu am ascuns cusatura de mijloc prin aplicarea unei benzi cu trandafirasi:

11

12

Imi pare rau ca pozele sunt din casa, si nu de la nunta. Rochita nu a fost purtata. Din motive de sanatate, am participat numai la petrecerea de noapte pentru care am cusut o alta tinuta si pe care o voi arata cat de curand.

4 comentarii

  1. Foarte frumoasa rochita! Acum am descoperit blogul tau, pe forumul lucru de mana.Multumesc si pentru explicatia data la mutarea pensei de pe umar in talie. Eu chiar sunt incepatoare in ale croitoriei si in cartile de croitorie pe care le am nu am gasit nici unde cum se inchide o pensa.

Dacă ai o întrebare sau o opinie scrie-mi aici:

