Rochie pentru nunta – Partea 1

In septembrie particip la nunta unei foarte dragi prietene. Sunt domnisoara de onoare – eveniment important pentru mine, care nu prea am avut treaba cu nuntile. Pentru ca sunt design-erul si croitorul meu personal, pentru ca tinuta va fi imaginatia si experienta mea imbinata cu stofele gasite prin magazine, simt o oarecare presiune psihologica: ce model a ales, ce culoare este rochia, cat de bine este cusuta, cum se aseaza in ansamblu cu accesoriile. Pentru cineva poate nu e mare lucru, dar pentru mine inseamna ceva. In primul rand, multa munca, dupa care rabdare si perseverenta – pana la urma este vorba despre o rochie de ocazie, care trebuie sa arate impecabil!

1

Primii pasi – inspiratie si alegere model. N-am sa va arat nicio schita la ce m-am gandit, dar va las sa admirati cateva rochii care mie mi-au placut foarte mult (pozele sunt preluate de la magazine virtuale):

2

3

4

5

A urmat constructia tiparului. De croit insa, am croit numai rochita-captuseala, ca sa ma asigur ca tiparul construit este bun, iar daca ar fi nevoie de retusuri, in cel mai rau caz sa recroiesc captuseala (la care materialul este mai ieftin decat stofa pentru rochie).
A iesit bine din prima. A fost nevoie doar de mici modificari pe linia umarului.

6

7

8

Odata avuta siguranta tiparului, am croit si rochia. Deocamdata partea complet finisata este numai fermoarul.

9

10

11

Atat am avut sa va arat. Indata cum am ceva nou, revin cu un nou articol.

2 comentarii

    1. Multumesc frumos; exact la rochia aceasta am surfilat cu masina liniara, cu zig-zag-ul; de acum, k a venit overlockul la mine, o sa surfilez la el; dar, nu voi surfila chiar totul numai la overlock; raman si la zig-zag pe anumite proiecte 🙂 Spor si multa rabdare!

Dacă ai o întrebare sau o opinie scrie-mi aici:

