Pantalonasi de vara

… pentru mine.
V-am anuntat saptamana trecuta ca m-am inscris la un concurs de croitorie cu tematica „Pantaloni de vara”. Concursul a fost organizat de Brorom Sibiu si forum-ul „Lucru de mana”. Votul s-a incheiat, asa ca a venit momentul sa prezint produsul meu si pe blog.
Materialul a fost achizitionat chiar inainte de a se anunta acest concurs, exact cu scopul de a deveni pantaloni de vara.

1

Stofa este sintetica stretch, dar placuta la purtat. Modelul a avut ca sursa de inspiratie imaginatia mea aplicata pe resursele disponibele.
Croiul de pantalon a fost desenat complet dupa o carte ruseasca de croitorie,iar metodele de asamblare si prelucrare sunt cele acumulate de la alte perechi de pantaloni cusuti.
Partile au trebuit desenate si taiate separat (nu cu materialul indoit), deoarece mi-am dorit ca fiecare dungulita sa iasa simetric si pe cat se poate de perfect.

2

3

Daca a fost greu de croit, atunci nici la cusut nu a fost usor. Am aranjat, am masurat, am insailat, iar intr-un final am obtinut aproximativ ce mi-am dorit.

4

Dosul produsului:

5

Pantalonii sunt un model relativ simplu, imitatie dupa blugi usori: slit in fata, buzunare rotunjite pe fata, manjete jos.
Elemente decorative: snurulete pe laterale, si un snur care trece de la buzunare spre partea din spate prin gaurelele prelucrate cu ocheti.

6

7

8

Cand am intrat in concurs, am vrut sa vad daca articolul meu este cat de cat apreciat, pentru ca aveam impresia ca stilul meu vestimentar nu e chiar pe gustul celor din Romania. Am avut, insa o mare surpriza! Pantalonasii mei au luptat intre locul 4 si 3, si au intrat pe podium la limita! Nu pot sa va spun cat sunt de fericita si mai ales, multumita.

Trebuie sa multumesc celor care m-au votat si nu in ultimul rand organizatorilor pentru sansa oferita si pentru premiile care sustin mediul „croitoricesc” din Romania.

Dacă ai o întrebare sau o opinie scrie-mi aici:

