Planuri de proiecte

Daca este vorba de vizita la mercerie, atunci este vorba de vizita si la un magazin cu materiale. In sacosica au intrat 3 stofe noi, toate naturale.

1

Deja m-am gandit ce am sa fac din fiecare, ramane sa ma decid asupra detaliilor pentru model.
Si nu, nu va spun ce anume am sa cos din ele, dar va puteti incerca simtul previziunii.

In alta ordine de idei, m-am inscris la un concurs de croitorie, cu tematica pantaloni de vara, asa ca va rog sa tineti pumnii pentru mine si pantalonasii mei, pe care ii voi arata si pe blog cand se finalizeaza perioada de votare.

O saptamana frumoasa si racoroasa sa aveti!

2 comentarii

  1. Ana, imi plac mult postarile tale. 🙂 Keep up the good work!!
    Abia astept sa vad modele. :X:X Mult succes la respectivul concurs!

    Saptamana grozava si tie! >:D<

Dacă ai o întrebare sau o opinie scrie-mi aici:

