Sfaturi din atelier

Am promis sa revin cu un articolo despre prelucrarea unor detalii de la rochita verde. Asadar, pentru decorarea rascroiturii gatului am folosit o bentita de acelasi materia, numai ca pe dos.

1

Bentita este croita pe latime, nu lungime – o fasie dreapta. Iar secretul a constat in calcarea ei astfel incat sa se modeleze in forma de curba.

2

Atentie: acest procedeu se poate aplica numai pe materialele stretch. Pe materiale simple, bentitele trebuie croite pe bie.

3

4

5

Astfel calcata, bentita se va aranja perfect, si nu va fi „valuroasa”.

Pentru cordonul incorporat pe linia taliei, se aplica material termocolant, eu am folosit panzat.

6

O problema este ca acest panzat nu e deloc placut pe piele, iar partea cea mai proasta este ca de multe ori se deterioreaza la masina de spalat.
Deoarece materialul de baza este prea gros pentru a fi pus in doua (asa cum se face un cordon adevarat), eu am recurs la metoda de a captusi cordonul cu o fasie de bumbac (deobicei din cel care pun si la buzunare). Astfel, panzatul a fost „ascuns” si ferit de eventuale incidente la spalare.

7

Dacă ai o întrebare sau o opinie scrie-mi aici:

